SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We jatten het brood zo onder die pedoseksuelen vandaan.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:15 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon betalen voor de entree naar het circus.
Kwam Sargon van Akkad maar terug, die zou hier wel orde op zaken stellen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We jatten het brood zo onder die pedoseksuelen vandaan.
Ik heb niet zo goed opgelet op school, dus ik weet niet wie dat is.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:18 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kwam Sargon van Akkad maar terug, die zou hier wel orde op zaken stellen.
[ afbeelding ]
Vroeger had je Sumer en Akkad, wat nu ongeveer Irak is.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo goed opgelet op school, dus ik weet niet wie dat is.
Goated stuff bro, srs goated.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:27 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Vroeger had je Sumer en Akkad, wat nu ongeveer Irak is.
Soemer/Sumer was sterk en bleef maar ontwikkelen. Akkad lag iets noordelijker, en de mensen daar deden wel ruilen en zo.
Na een tijd werd Soemer zwak door infighting, en Sargon heeft toen de macht gepakt. Hij heeft toen het Akkadische keizerrijk gesticht. De taal die men in Soemer gebruikte was een alleenstaande taal, die niet leek op dat van de Akkadische mensen, en hij maakte alles Akkadisch.
Hij stelde orde op zaken, en was nog best lang een grote koning, alleen doordat hij zo nationalistisch was, werden de mensen in Soemer boos. Zijn kinderen en kleinkinderen hebben nog best lang geregeerd.
De sperma is toch de BTW?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
goed bezig man ik neuk zwart bitches in hun kont betaal ik geen btw over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |