Het is een leuke hobby natuurlijk, vooral als je briefjes vindtquote:Op maandag 9 juni 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak natuurlijk, maar het gebeurt wel. En als de kans zich voordoet moet je hem pakken ook![]()
Op zich zou je dat ook van muntjes denken, maar die komen toch vaker langs. Zo vaak dat het meetbaar is, en dat houdt de lol er ook in![]()
Matige snack.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Van snacks kies ik vrijwel altijd voor een frikadel jonge
Wtf.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Van snacks kies ik vrijwel altijd voor een frikadel jonge
Haha ja daar moet je gewoon niet bij nadenken op het moment dat je hem naar binnen schuift.quote:
Dat doe je meestal niet als je dat soort vormen in je giecheltje duwtquote:Op maandag 9 juni 2025 10:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja daar moet je gewoon niet bij nadenken op het moment dat je hem naar binnen schuift.
Huehuehue
Ik denk altijd: ik ben niet gay, maar 10 euro is 10 euro.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doe je meestal niet als je dat soort vormen in je giecheltje duwt
Toch wel met pindasaus dan, mag ik hopen!quote:Op maandag 9 juni 2025 10:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja daar moet je gewoon niet bij nadenken op het moment dat je hem naar binnen schuift.
Huehuehue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juni 2025 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Kijk @:cherrylips bij mij in mijn tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote spin. Die jaagt vast op honden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Krijg het niet goed op de foto maar hij heeft gele strepenquote:Op maandag 9 juni 2025 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Grote spin. Die jaagt vast op honden.
volgens Obsidenity is het een trekspin.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Deze is formaat dat die een kleine thai ook wel opkrijgt
huehuequote:Op maandag 9 juni 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens Obsidenity is het een trekspin.
Huehuequote:Op maandag 9 juni 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe heb je dat zo gevonden? zijn ze giftig?quote:Op maandag 9 juni 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moest aan deze denken...quote:Op maandag 9 juni 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is een wielwebspinnetje (Orb Spider), totaal ongevaarlijk.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heb je dat zo gevonden? zijn ze giftig?
Nephila pilipes ofwel giant golden orb weaver.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg het niet goed op de foto maar hij heeft gele strepen
quote:Adult females are very large, with a body length of 25 to 50 mm (1 to 2 inches). Males are dwarfs, measuring only 4 to 6 mm (about 0.2 inch).
The bite of N. pilipes to humans is rarely reported.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon terug bijten. Dominantie tonen.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ziet die er dan zo uitquote:Op maandag 9 juni 2025 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een wielwebspinnetje (Orb Spider), totaal ongevaarlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |