Ik doe dat ook, maar is toch kut om gekort te worden.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Bij de meeste werkgevers ben je gewoon vrij om te kiezen voor een 4 daagse werkweek hoor.
Genoeg collega's die dit doen.
Ja ik doe dat ook maar ik wil dat tegen fulltime salaris, dat doen ze bij AFAS.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat een kul, werk al jaren 4 dagen per week. Overweeg om naar drie dagen te gaan binnenkort.
Dan zou ik daar solliciteren als ik jou wasquote:Op zondag 8 juni 2025 20:29 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja ik doe dat ook maar ik wil dat tegen fulltime salaris, dat doen ze bij AFAS.
Wat bedoel je met gekort, dat je minder verdient als je voor 80% werkt. Lijkt me vrij logisch, niet?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:29 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik doe dat ook, maar is toch kut om gekort te worden.
Ja nee bij bedrijven die 4-daagse werkweek implementeren dus niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gekort, dat je minder verdient als je voor 80% werkt. Lijkt me vrij logisch, niet?
Ik weet nog dat je gewoon 40 uur op je werk aanwezig moest zijn. Ongeveer de helft van de tijd werd niet effectief gewerkt, of werden dingen gedaan die praktisch overbodig waren. Of vergaderingen genoeg was met 10% van de inhoud voor je relevant was.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:16 schreef Nemmarith het volgende:
Sowieso is 7/8 uur op een dag werken is achterhaalt. het is alsof je zoon advies bordje hebt bij een bocht met een advies snelheid voor of een vrachtwagen of de auto die echt onderaan staat met aan het minimum voldoen ofzo![]()
in 4 uur doe ik vaak meer dan veel mensen in 7/8 uurproductiviteit is echt gigantisch gestegen en het loont is niet meegestegen dus gewoon 4 uurtjes maximaal inzetten.
Research suggests that medieval peasants may have enjoyed more time off than the average American worker today. In 13th-century England, peasants worked around 1,620 hours a year, thanks to frequent religious holidays and rest days.10 apr 2025
Mijn opa kreeg gratie Gods een halve dag vrij om te trouwen.(1948 Honig Nijmegen)quote:Op zondag 8 juni 2025 23:55 schreef LXIV het volgende:
Bij de overheid is vrijdag de facto allang de nieuwe zaterdag. Iedereen werkt dan thuis…
Ontvang nooit telefoontjes of mailtjes op vrijdagen. De borrel is ook naar donderdag verhuisd.
Mijn opa werkte nog tot zaterdagmiddag 12:00
Dat is niet zo, je kan zelfs minder verdienen met 5 dagen dan met 4 dagen omdat je een hoop toeslagen misloopt.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gekort, dat je minder verdient als je voor 80% werkt. Lijkt me vrij logisch, niet?
Hoe werkt dat dan? Ik krijg geen toeslagen, maar als ik 4 dagen werk nog steeds niet naar mijn weten?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:50 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is niet zo, je kan zelfs minder verdienen met 5 dagen dan met 4 dagen omdat je een hoop toeslagen misloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |