Nieuwe Nederlanders hebben een konthekel aan asielzoekers.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilders en Baudet zijn enorm populair bij mijn leerlingen.
Geeneens over tetten?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen we het over eten hebben?
Of huisdieren? Of zondagse activiteiten?
Kan ook prima.quote:
Ze hebben nu verlof vanwege Pinksteren?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ook prima.
Goed dat je het zegt. Ik moet mijn bh's wassen, want dinsdag moeten de tetten weer in de gevangenis
Wat een luxe.quote:
Zijn jouw collega's van die halven dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
BH's zijn gewoon stom.
Maarja om nou op werk zonder te gaan lopen, is ook weer zoiets. Werk met bijna alleen mannen en dan zijn ze nog meer afgeleid
Klinkt alsof ze met IT’ers werkt. Dus ja.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn jouw collega's van die halven dan?
Dat verklaart wel jouw mannenhaat.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
BH's zijn gewoon stom.
Maarja om nou op werk zonder te gaan lopen, is ook weer zoiets. Werk met bijna alleen mannen en dan zijn ze nog meer afgeleid
Niets anders dan liefde voor mijn mannelijke collega's.quote:
Dat blijkt want je tetten stop je weg in een bh.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets anders dan liefde voor mijn mannelijke collega's.
Wou je beweren dat je aantrekkelijk bent dan?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
BH's zijn gewoon stom.
Nee en alsof dat uitmaakt voor de bepaalde mannen, die willen gewoon een gatquote:Op zondag 8 juni 2025 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wou je beweren dat je aantrekkelijk bent dan?
Teringquote:Op zondag 8 juni 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee en alsof dat uitmaakt voor de bepaalde mannen, die willen gewoon een gat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |