quote:Op zondag 8 juni 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt Vlinder weer in haar blootje door het huis heen?
Etto heeft zijn rupsje al vastquote:Op zondag 8 juni 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Loopt Vlinder weer in haar blootje door het huis heen?
Maar ik ben altijd heetquote:
Mwah...quote:
Ik héb het altijd koud, maar ik ben heetquote:
* TheStigsDutchCousin komt even controlerenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik héb het altijd koud, maar ik ben heet
draag jij ook twee paar sokken?quote:Op zondag 8 juni 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik héb het altijd koud, maar ik ben heet
Ik heb nu 80 den panty's aan met pantoffels met teddyvoeringquote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu 80 den panty's aan met pantoffels met teddyvoering
Het was nogal herfstig vandaagquote:
Komende paar dagen nog niet hoorquote:Op zondag 8 juni 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben iemand aan het helpen met verbouwen. Als het echt zo terungheet wordt, wordt dat nog wel een dingetje...
Morgen nog een dag, daarna gaat het feest toch echt zaterdag pas weer verder. Misschien een enkele avond tussendoor, maar werk gaat ook nog door.quote:
Doe dan nog maar een weekje herfstquote:Op zondag 8 juni 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, tropische hitte is op weg.
Ja dat was ik, best windje af en toequote:Op zondag 8 juni 2025 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vandaar die langs waaiende bostijger
Jeejquote:Op zondag 8 juni 2025 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen zorgen, tropische hitte is op weg.
Ik las dat je iemand aan het verbouwen wasquote:Op zondag 8 juni 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben iemand aan het helpen met verbouwen. Als het echt zo terungheet wordt, wordt dat nog wel een dingetje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |