Joe Bidenquote:
Met een beetje geluk wordt die helemaal beter en maakt hij iets van Nederland dat kan concurreren met de VS.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk niet dat Biden in staat zal zijn hier orde op zaken te stellen, het gaat niet zo goed met die man.
Zit die niet vast hier?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
De enige die in dit land orde op zaken kan zetten is een hele strenge dictator. Wat mij betreft huren we Duterte voor in.
Moeten ze vooral doen, als alle uitkeringsgenieters zich gaan verenigen dan breken we het land in 1 dag af.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:13 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dadelijk snijden ze in jouw uitkering.
Een agressieve vorm van prostaatkanker en mentaal gaat ie ook niet zo tof. Ik gun die man een hele onbezorgde oude dag, dus zou ik voor de redding van Nederland toch liever iemand anders vragen.quote:Op zondag 8 juni 2025 11:12 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Joe Biden
[..]
Met een beetje geluk wordt die helemaal beter en maakt hij iets van Nederland dat kan concurreren met de VS.
Bernie Sanders?quote:Op zondag 8 juni 2025 11:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een agressieve vorm van prostaatkanker en mentaal gaat ie ook niet zo tof. Ik gun die man een hele onbezorgde oude dag, dus zou ik voor de redding van Nederland toch liever iemand anders vragen.
Nog zo’n zacht gekookt ei.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2025 11:11 schreef Jahr00n het volgende:
De enige die in dit land orde op zaken kan zetten is een hele strenge dictator. Wat mij betreft huren we Duterte voor in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |