This is the, this is the? VOICE !!! Of Holllllllaaaaaaaaaannddd!!!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:11 schreef ToT het volgende:
Dan ga je toch lekker The Voice Of Holland kijken of zo?
Het enige enigszins vergelijkbare programma nu is De Bondgenoten, met bijbehorend topic ook olv @Dottekequote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef Paul het volgende:
Ik mis deze topsjow en het Big Brother forum olv Dotteke
wtaf?!quote:
komt door mensen als fokkie denk ikquote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door het woke-gedoe en dat alles niet meer door de beugel kan zijn de bewoners doodsbenauwd om iets verkeerd te zeggen en heb je niet meer die schroom die er was bij de allereerste big brother Zowel in Nederland als in België
Ze bekijken het maar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:27 schreef Scuidward het volgende:
Ik kijk nu de Truman Show. Blijft actueel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Bus_(televisieprogramma)quote:
Ik kan me niet herinneren dat iedereen daar op buitenlanders liep te kankeren? Of wat bedoel je?quote:Op zondag 8 juni 2025 09:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Door het woke-gedoe en dat alles niet meer door de beugel kan zijn de bewoners doodsbenauwd om iets verkeerd te zeggen en heb je niet meer die schroom die er was bij de allereerste big brother Zowel in Nederland als in België
Bedoel eerder het sociaal media gebeuren. Nu wordt alles uitvergroot en vroeger had je dat niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 10:45 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat iedereen daar op buitenlanders liep te kankeren? Of wat bedoel je?
Ja maar welke racistische en/of homofobe dingen werden er vroeger gezegd die nu door de woke druk niet meer gezegd mogen worden en die je nu mist? Ik kan me daar dus niks van herinneren.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedoel eerder het sociaal media gebeuren. Nu wordt alles uitvergroot en vroeger had je dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |