Nee :p misschien morgen. Weet niet of dat veilig hiernaar toe komt eigenlijk zo. tenzij het uit china komt ofzo , dan is het niet zo verquote:
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p misschien morgen. Weet niet of dat veilig hiernaar toe komt eigenlijk zo. tenzij het uit china komt ofzo , dan is het niet zo ver
Ik had nog een ledstripje ingepakt liggen in NL. die heb ik wel mee genomenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.
Door een kindje van 6quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze sowieso wel ergens bij jou in de buurt ga ik vanuit.
Dat wordt een latertje dan voor je.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:37 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat ik moe genoeg was om te gaan slapen maar blijkbaar toch niet
quote:
quote:
Ik heb mijn eten net op..quote:
Had net kibbeling voordat het ging regenen/quote:
Net goulash gegeten.quote:
ja was er even in gegaan maar zag al een plafonddienst aankomen. Had ik vannacht ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wordt een latertje dan voor je.
Is dat je avond eten fles?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had net kibbeling voordat het ging regenen/
wat voor?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net goulash gegeten.
Er is nog meer dan een halve pan over.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was er even in gegaan maar zag al een plafonddienst aankomen. Had ik vannacht ook.
ook zoietsquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Donderdag 31 graden zie ik netHoe is het in Thailand dan?
Hongaarse.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor?
vroeg wel. Had je zo'n trek?
Krijg je dan vanaaf geen trek meer?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hongaarse.
Eet altijd zo rond deze tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |