Degene die moeder en dochter het laatst nog levend gezien heeft..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat een vreemd verhaal? Wie is de moordenaar dan?²
Poet Tinquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De zoon heeft een andere vader die overleden is. [HLN]quote:Dan lees je dat zo hè.. moeder van 46 en dochter van 6 dood. En de zoon van 16 zat op school. Vader aan het front.
Hoop maar dat ze hem van het front vissen voor z'n zoon.
Dus je vlucht naar Europa, laat vader achter. Wordt alsnog vermoord door een laffe tyfuslul.
Teringjantje zeg...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja heftig man. Ik snap dat niet, een meisje van 6 vermoorden! En ook nog de hond?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Teringjantje zeg...
Zoek hem/haar eens op Sherlock...
Moeder en dochter hebben over het hele lichaam steekwonden. Dat moet iemand zijn met een intense haat jegens hen, iemand van zeer dichtbij vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Doet meer denken aan een verward persoon dan roofoverval.
Of zoals ik zeg een verward persoon.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:58 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Moeder en dochter hebben over het hele lichaam steekwonden. Dat moet iemand zijn met een intense haat jegens hen, iemand van zeer dichtbij vermoed ik.
Mentaal gezond zal diegene zeker niet zijn idd..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of zoals ik zeg een verward persoon.
Haar netwerk van bekenden zal niet heel erg groot zijn, sowieso mensen die ze nog maar een paar jaar kent.
Voltooid leven.quote:Op zondag 8 juni 2025 05:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Je verwacht het niet...
Zoon van zestien bekent moord op moeder en zus in Haasrode
De ene media schrijft dat hij op school was, de andere dat hij in de buurt was..quote:Op zondag 8 juni 2025 06:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hmm zou me niet verbazen als ze de jongen dusdanig onder druk hebben gezet dat hij bekende.
Zat op school tijdens de brand, dus hoe dan?
Belgische politie zou ik sowieso niet vertrouwen degelijk onderzoek te kunnen doen, eveneens als in Nederland overigens.
Had de broer/zoon niet verwacht nee? Is meestal toch een ex-vriend.quote:Op zondag 8 juni 2025 06:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De ene media schrijft dat hij op school was, de andere dat hij in de buurt was..
Maar had je gedacht dat het iemand anders zou zijn die op deze gruwelijke wijze moeder en dochter vermoord heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |