SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Hey mscholquote:
Ohquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben thuis, maar ik voel me beroerder toen ik erin ging
Inspanning kost energiequote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OhKan je er iets aan doen met medication ofzo?
Dat is niet fijn om te horen ESF, weten ze dat daar ook?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben thuis, maar ik voel me beroerder toen ik erin ging
Zo dan dat is heftig. Heb je wel iemand die voor je zorgt en bij je is?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik slik 3 soorten antibiotica.
Ik ben blij in mijn eigen bed te liggen
Woensdag was ik op mijn best, maar mocht ik niet naar huisquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet fijn om te horen ESF, weten ze dat daar ook?
Hoop dat je je snel weer oke voelt
Ben je vandaag thuis gekomen/quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Woensdag was ik op mijn best, maar mocht ik niet naar huis
O dat is ook nog maar net. Laten we hopen dat je je snel beter voelt ESFquote:
Geen operatie, maar een kut tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ook nog maar net. Laten we hopen dat je je snel beter voelt ESF
Het is natuurlijk een beste klap voor je lijf en je hebt ook net een zware operatie achter de rug he.
Je lijkt moet veel energie terug krijgen
Morguhquote:
Nee ik doelde op die operatie die een paar maanden geleden heb gehad.quote:
Morguh Gianniquote:
Een ontbijt op zich.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net de halve apotheek aan pillen geslikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |