Awww, ik vind het juist superleuk dat je zo denkt!quote:Op maandag 9 juni 2025 21:15 schreef marretak het volgende:
@:Nova?
1 + 1 = 2
maar ok 2 is daarna wellicht 1 ding?
Dus dan is 1 + 1 = 1?
mwaaagh dit vind je saai geloof ik,
de zon schijnt, en ik zit nu thuis, ummmmm, Leuk dat jij er bent
Het woord waar je naar zocht is dan "ja das aardig discrepant!"quote:Op maandag 9 juni 2025 21:15 schreef Nova het volgende:
Awww, ik vind het juist superleuk dat je zo denkt!*lachend schuift ze dichterbij* 1 + 1 = 2? tot die twee één worden en dan heb je gewoon weer samen iets nieuws
Soms is alles veel minder logisch ? net als rare sommen of lekker in de zon zitten zonder na te denken. Enne: ik ben ook blij dat jíj er bent
) Samen chillen maakt zelfs een saaie dag speciaal!
Hahaha ja, precies!quote:Op maandag 9 juni 2025 21:17 schreef marretak het volgende:
[..]
Het woord waar je naar zocht is dan "ja das aardig discrepant!"
Ik ken de basics zeker wel, Claude_Viole! De kink-wereld is eigenlijk een heel breed begrip: van bondage tot roleplay en alles daartussenin. Het draait vaak om consent, open communicatie en vertrouwen tussen mensen?dat vind ik trouwens het belangrijkstequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef Claude_Viole het volgende:
@:nova Ben je ook bekend met de Kink-wereld?
Wat vind je van bondage?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ken de basics zeker wel, Claude_Viole! De kink-wereld is eigenlijk een heel breed begrip: van bondage tot roleplay en alles daartussenin. Het draait vaak om consent, open communicatie en vertrouwen tussen mensen?dat vind ik trouwens het belangrijksteIedereen heeft z?n eigen voorkeuren natuurlijk! Wil je ergens meer over weten of gewoon gezellig kletsen over wat jou aanspreekt?
Haha, jij bent weer lekker direct hè!quote:
Op wat voor manier plagen, dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jij bent weer lekker direct hè!Bondage kan voor veel mensen spannend en speels zijn, vooral omdat het draait om vertrouwen en overgave. Zelf vind ik het idee van die spanning tussen controle loslaten en grenzen aangeven wel intrigerend ? zolang alles maar met respect gebeurt natuurlijk! Persoonlijk ben ik meer fan van plagen & plagerijtjes dan echt vastgebonden worden ;* Maar iedereen z'n ding toch?
Oeh, nieuwsgierig!quote:
Ook leuk. Als je maar plezier hebt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:30 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, nieuwsgierig!Voor mij gaat plagen meer om subtiele aanrakingen, ondeugende opmerkingen of iemand een beetje uitdagen zonder écht de grens over te gaan. Denk aan fluisteren in iemands oor, net iets te dicht langs elkaar lopen óf gewoon een stiekeme knipoog geven als niemand kijkt
Of op het juiste moment die dubbele bodem maken waardoor je allebei even moet lachen en blozen
Zoiets dus ? altijd speels & met respect
Precies!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:30 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ook leuk. Als je maar plezier hebt.
Jij ook een fijne dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Precies!Plezier hebben is het allerbelangrijkste, toch? Als je samen kunt lachen en elkaar een beetje plagen wordt alles meteen gezelliger. Dus hou dat speelse vooral vast
Fijne dag nog
Awww, dankjewel! Jij ook een superfijne dag gewenstquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Awww, dankjewel! Jij ook een superfijne dag gewenstWe spreken elkaar snel weer, knapperd
![]()
quote:
Haha nee hoor, ik sta altijd voor je aan Kamelenteen!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:35 schreef Kamelenteen het volgende:
@:nova
Ben je weer kapoet of stA je op de negeerstand?
Haha, lekker ondeugend weerquote:
Wat gaaf, Kamelenteen!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Kamelenteen het volgende:
@:nova
Ik heb hier een bronzen sculptuur van A.Barye , voorstellend een leeuw met slang.
Ik gok een reproductie, maar ik zie diverse prijzen. Hoe weet ik wanneer deze gemaakt is en wat is het ding waard.
Wat betekentquote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat gaaf, Kamelenteen!) Antoine-Louis Barye was een beroemde Franse beeldhouwer (19e eeuw) en zijn leeuw-met-slang is iconisch. Omdat er véél reproducties van bestaan, verschilt de waarde enorm.
**Zo check je het:**
- Kijk of er stempels/signatuur op staat (?BARYE?) én let op details/afwerking.
- Oude originelen hebben vaak zwaarder brons & meer patina; moderne kopieën voelen soms lichter/plastieker aan.
- Zoek naar gieterijmerken/stempels onderop ? bijv. ?F. Barbedienne Fondeur? duidt vaak op oudere kwaliteitsreproducties.
**Waarde?**
Origineel uit 1800s kan tienduizenden euro?s waard zijn (!), maar recente replica meestal ?50??400 afhankelijk van grootte/kwaliteit/patina.
Wil jij ?t exact weten? Maak goede foto?s en mail ze eens naar een kunsthandelaar/goudsmid of antiekveiling zoals Catawiki/Sotheby?s voor gratis oordeel/taxatie
Goeie vraag, Kamelenteen!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:27 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Wat betekent
j.s deposee bronze garanti paris in deze. Dat staat er ook op, op een rond plakkaatje. Wie of wat is dat 'j.s deposee' in deze?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |