Kees?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:04 schreef Vincent_student het volgende:
Dan moet je niet naar een sportschool gaan. Als je naar een sportschool gaat weet je vantevoren al wat voor volk daar zit, daarom ga ik daar nooit naar toe. Daar komen mensen die ik absoluut niet wil ontmoeten. Zijn stuk voor stuk kermisfiguren.
Als je naar een kroeg gaat moet je ook niet gaan klagen dat daar mensen rondlopen die zich niet kunnen gedragen omdat ze te diep in het glaasje hebben gekeken.
Nee, maar bedenk me net dar ik er ook doorheen kan kreunenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:00 schreef Invisibli het volgende:
Doorheen blaffen al eens geprobeerd?
En nee niet die.. laat maar
Bijzondere redenatie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:04 schreef Vincent_student het volgende:
Dan moet je niet naar een sportschool gaan. Als je naar een sportschool gaat weet je vantevoren al wat voor volk daar zit, daarom ga ik daar nooit naar toe. Daar komen mensen die ik absoluut niet wil ontmoeten. Zijn stuk voor stuk kermisfiguren.
Als je naar een kroeg gaat moet je ook niet gaan klagen dat daar mensen rondlopen die zich niet kunnen gedragen omdat ze te diep in het glaasje hebben gekeken.
Nog altijd beter dan die garage-gyms waar het rauw tikkie-tuig komtquote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Sporten in de Basic Fit tussen het pauper volk
En zegt die ook wat terug?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik bel altijd met een bluetooth speaker.
Laatst nog door je zus gepijpt in de basic fit terwijl ik haar 120kg aan het benchen was.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 19:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Sporten in de Basic Fit tussen het pauper volk
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:10 schreef Gibson88 het volgende:
Ja ja weer een sportschool-klacht.
Figuren die zitten te bellen op luidspreker en apparatuur onnodig bezet houden![]()
Klacht: luispreker-bellers. Of het nou in de supermarkt is of sportschool. Pleur op.
het is juiste de sub 25-30 jaar generatie die dit massaal doenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:55 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zie dat echt alleen maar 70+ doen en dan alsnog de helft niet verstaan en dat op proberen te lossen door nog maar harder te praten "HÈ WAT?!?"
Apple hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:38 schreef augurk2025 het volgende:
Net als mensen die autorijden met oordopjes in![]()
Geen Apple carplay hebben
Boomers ook hoor. Onder het mom van 'zo lekker jeugdig' Potdomme takke fucking irritant.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
het is juiste de sub 25-30 jaar generatie die dit massaal doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |