geen reclame!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dat is?? Nog meer kutreclame van Leffe?
Hmm dat moet ik ook hebben dan. Maar ik wil er niet voor betalen, ik ben principieel tegen het betalen van allerlei maandelijkse abo's.quote:
Nou dan blijf je maar lekker 0,0% drinken terwijl bazen voor kanonbier gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hmm dat moet ik ook hebben dan. Maar ik wil er niet voor betalen, ik ben principieel tegen het betalen van allerlei maandelijkse abo's.
Waar downs je die?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:08 schreef Professionele-Idioot het volgende:
In 1992 hebben ze het bestandsformaat MP3 uitgevonden, heb je ook geen last meer van reclames en spam in je mailbox.
Internet, dat kan ik hier natuurlijk niet zeggen. maar zoeken met Yandex helpt al enorm ivm censuur Google.quote:
spotify malaysia is 5 euro per maandquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hmm dat moet ik ook hebben dan. Maar ik wil er niet voor betalen, ik ben principieel tegen het betalen van allerlei maandelijkse abo's.
Nog steeds 5 principiële euro's teveel. Ik heb gewoon de schurfthekel aan al die kutabo's tegenwoordig.quote:
Heerlijk om een of andere playlist te kunnen opzetten in genres die je normaal niet doet luisteren. Luister hele avond van die country zonder dat ik zelf hoef te rechercheren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog steeds 5 principiële euro's teveel. Ik heb gewoon de schurfthekel aan al die kutabo's tegenwoordig.
En al helemaal voor een muziekje in de auto want meer doe ik er niet mee.
Buiten de auto luister ik nooit muziek. Ik ga het tenminste niet zelf bewust aanzetten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:55 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Heerlijk om een of andere playlist te kunnen opzetten in genres die je normaal niet doet luisteren. Luister hele avond van die country zonder dat ik zelf hoef te rechercheren.
Ik vind het heerlijk, vind dat fijner dan tv kijken. Luister altijd wel muziek met mijn koptelefoon en telefoon. Bij het lego bouwen, het poetsen bij alles wel, koken etc.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Buiten de auto luister ik nooit muziek. Ik ga het tenminste niet zelf bewust aanzetten.
Waarom download je dan geen muziek?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nog steeds 5 principiële euro's teveel. Ik heb gewoon de schurfthekel aan al die kutabo's tegenwoordig.
En al helemaal voor een muziekje in de auto want meer doe ik er niet mee.
Ziekquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:59 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, vind dat fijner dan tv kijken. Luister altijd wel muziek met mijn koptelefoon en telefoon. Bij het lego bouwen, het poetsen bij alles wel, koken etc.
Teveel gedoe, ik wil gewoon random muziek horen. Maar misschien kan ik dan beter weer gewoon naar de radio luisteren.quote:
Er zijn genoeg internet radio-stations die geen tot weinig reclame hebben. Zoek eens op TuneIn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Teveel gedoe, ik wil gewoon random muziek horen. Maar misschien kan ik dan beter weer gewoon naar de radio luisteren.
Zoals welke, en is daar een app voor die goed werkt met Android Auto? Anders ga ik gewoon terug naar de FM zenders.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:38 schreef Managarm het volgende:
[..]
Er zijn genoeg internet radio-stations die geen tot weinig reclame hebben. Zoek eens op TuneIn.
Zoals ik al zei: TuneIn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zoals welke, en is daar een app voor die goed werkt met Android Auto? Anders ga ik gewoon terug naar de FM zenders.
Lol alsof je daar niet lastig wordt gevallen met reclame.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Teveel gedoe, ik wil gewoon random muziek horen. Maar misschien kan ik dan beter weer gewoon naar de radio luisteren.
TuneIn werkt superkut laatste keer dat ik het geprobeerd heb. Iedere keer als je van zender wisselt begint het eerst met 1 of 2 kutreclames en ook steeds dezelfde. Zullike rotzooi moet ik niet hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: TuneIn.
https://nl.todoandroid.es(...)s-wat-je-moet-weten/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |