Denk dat de cultuur van niet praten de afpersers juist macht geeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:33 schreef onlogisch het volgende:
Het verhaal achter de betaalmuur kan ik niet delen (je betaalt maar gewoon)
Wel een heftig verhaal zeg. De Brub stijgt wel in mijn aanzien. Niet betaald, niet gepraat.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat een krant beweerd hoeft niet altijd waar te zijn
Ik vind dit best wel een heel ongeloofwaardig verhaal dat dit niet eerder openbaar is gemaakt.
Kortom ongeloofwaardig voor een voetballer van ajax
In zo een situatie komen is het handiger dat je het wel bekend maakt.
Iemand neergeschoten? dan had dit toch veel eerder de publiciteit gehaald
Kortom het is meer een verhaal dat meer een soort excuus wordt voor de slechte prestaties van Broeby
Dat Broeby zo slecht presteerde had trouwens helemaal niets met broeby te maken maar met de speelwijze van de Italiaanse maffiabaas
En Nu?
Nu gaat broeby overspoelt worden met vragen hierover
Kenmerkend vind ik ook dat dit in de zomerstop naar buiten komt
Dit soort jongens komen nou eenmaal uit achterstandswijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:27 schreef raptorix het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit zware impact heeft gehad op zijn spel, het lijkt me extra zwaar te verkroppen als ze je familie en vrienden pakken.
Dit verhaal is geschreven door zeer gerespecteerde onderzoeks journalisten die zeer zorgvuldig zijn,quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind dit best wel een heel ongeloofwaardig verhaal dat dit niet eerder openbaar is gemaakt.
Kortom ongeloofwaardig voor een voetballer van ajax
In zo een situatie komen is het handiger dat je het wel bekend maakt.
Iemand neergeschoten? dan had dit toch veel eerder de publiciteit gehaald
Kortom het is meer een verhaal dat meer een soort excuus wordt voor de slechte prestaties van Broeby
Dat Broeby zo slecht presteerde had trouwens helemaal niets met broeby te maken maar met de speelwijze van de Italiaanse maffiabaas
En Nu?
Nu gaat broeby overspoelt worden met vragen hierover
Kenmerkend vind ik ook dat dit in de zomerstop naar buiten komt
Uiteraard, maar Brobsy lijkt me ook weer geen type dat zich inlaat met louche zaakjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit soort jongens komen nou eenmaal uit achterstandswijken.
Er zijn al vaker waarschuwingen geweest, nadat een crimineel een spelersauto leent van z'n mattie tevens professioneel voetballer bij Ajax.
Gwenette Martha was ook een aardige jeugdvoetballer.
Jeymon 'Piccalo' A. is voorlopig wel even van de straat.
Deels eens dat het ook sociaal economische oorzaken heeft maar het is in mijn optiek ook deels dat men er ook mee geassocieerd wil worden. Dit, en zoals bij Ihattaren komt ook niet uit de lucht vallen als je je blijft begeven in die sociale kringen met discutabele personen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit soort jongens komen nou eenmaal uit achterstandswijken.
Er zijn al vaker waarschuwingen geweest, nadat een crimineel een spelersauto leent van z'n mattie tevens professioneel voetballer bij Ajax.
Gwenette Martha was ook een aardige jeugdvoetballer.
Jeymon 'Piccalo' A. is voorlopig wel even van de straat.
Meer:
https://archive.ph/2024.1(...)-vip-tafel~ad558760/
Nou bij een zekere club liep ook Beng Beng Boateng rond geloof ik.quote:
Ik ben ook ZEER gerespecteerdquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit verhaal is geschreven door zeer gerespecteerde onderzoeks journalisten die zeer zorgvuldig zijn,
Nee Klaas, jij bent gewoon de dorpsidioot van Fok die gedoogt word.quote:
Nee? Jij kent hem persoonlijk? Promes leek me ook een fijne gozeert en voetbalde prima. Maar ja ......quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Brobsy lijkt me ook weer geen type dat zich inlaat met louche zaakjes.
Beide misdaadjournalisten van het Parool heb ik wel hoog aan. Zowel Wouter Loumans als Paul Vugts zijn zeer doorgewinterde journalisten, die rammen niet zomaar iets de wijde wereld in.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Natuurlijk niet, van Promes verbaasde het me niets, in Rusland ballen, enorm showen met je vermogen op je Insta, etc etc.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee? Jij kent hem persoonlijk? Promes leek me ook een fijne gozeert en voetbalde prima. Maar ja ......
Bas Soeteman ook, werkt doorgaans minder aan criminele zaken. Bas schreef onder andere een bekend boek over de bonnetjesaffaire van Bram Peper.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:30 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beide misdaadjournalisten van het Parool heb ik wel hoog aan. Zowel Wouter Loumans als Paul Vugts zijn zeer doorgewinterde journalisten, die rammen niet zomaar iets de wijde wereld in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |