Ahahaquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:
Yesilgoturk en Wilpik
Tranen van het lachen op de kringverjaardagen van TS bij het horen van deze naamsverbasteringen
Ik heb tenmiste vriendenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:
Yesilgoturk en Wilpik
Tranen van het lachen op de kringverjaardagen van TS bij het horen van deze naamsverbasteringen
Altijd sneu, mensjes die bij zo'n relaas nog even moeten vermelden 'maar ik stem geen pvv heur'quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:01 schreef Viesdik het volgende:
Wilpik had nooit in een kabinet moeten treden. Met voortschrijdend inzicht kon je weten dat ze hem zouden tegenwerken. Dat hij daarom toch gekozen heeft een regering te vormen is niet alleen dom, maar ook naīef en gebrek aan strategisch denkvermogen. Geen enkel partijstandpunt was terug te vinden in het regeerakkoord. En het strengste asielbeleid ooit was ook een grote grap.
Doe het niet Wilders!! Is wat ik na de vorige verkiezingen dacht. DOE HET NIET. Niet in zee gaan met die gasten. Laat ze maar harder branden in de hel.
En nu zie je natuurlijk het gewenste resultaat: het ligt allemaal aan wilders.
Neen in feite ligt er helemaal NIKS aan Wilders. Hij is alleen in de valkuil gaan liggen nog voordat iemand hem erin geduwd heeft.
En nu ligt de fokus op premier Timmermans. Ik ging er vanuit dat hij na de overwinning van Wilders wel met prepensioen zou gaan. Nee deze sluwe vos heeft strategisch zijn kans af zitten wachten.
Yesilgoturk die vervolgens zegt dat het ondenkbaar is dat ze met de PvdA gaan regeren. Hoeveel leugens kunnen jullie schaapmensen nog aan?
Laat ik wel zeggen dat ik zelf niet op de PVV ga stemmen. Maar een stem op het CDA, D66, VVD of CU is 100% een premier Timmermans of premier Halsema.
Hoe kan rechts iemand naaien als we al 25 jaar genaaid zijn door linksquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:14 schreef Hogwarts het volgende:
(Extreem) rechts naaien elkaar en de bevolking
Ik ben graag eerlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Altijd sneu, mensjes die bij zo'n relaas nog even moeten vermelden 'maar ik stem geen pvv heur'
Dat heb je tenmiste wel jaquote:
Valt mij ook altijd op, net zoals "ik heb geen hekel aan homo's hoor, maar.....".quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:20 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Altijd sneu, mensjes die bij zo'n relaas nog even moeten vermelden 'maar ik stem geen pvv heur'
Ik ben niet racistisch, ik eet ook wel eens bij de Chineesquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:07 schreef DerekB het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op, net zoals "ik heb geen hekel aan homo's hoor, maar.....".
Hoe? De afbraak met de VVD is al jarenlang aan de gangquote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoe kan rechts iemand naaien als we al 25 jaar genaaid zijn door links
Voor mensen als TS is de VVD links. TS heeft begeleiding nodig bij bepaalde zaken.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:58 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Hoe? De afbraak met de VVD is al jarenlang aan de gang
Oh ja geen verrassingquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor mensen als TS is de VVD links. TS heeft begeleiding nodig bij bepaalde zaken.
Er is al 23 jaar geen linkse premier geweest en in die tijd is alles alleen maar kutter geworden: woningnood, groter verschil tussen arm en rijk, slechtere onderwijs, zorg, infrastructuur, natuur, minderheden die zich geen deel meer voelen van de samenleving en de bijbehorende criminaliteit, corruptie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoe kan rechts iemand naaien als we al 25 jaar genaaid zijn door links
Ik snap dat simpele zielen alleen maar binair redeneren. Net als de gevaccineerde loser @Fok-it .quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:07 schreef DerekB het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op, net zoals "ik heb geen hekel aan homo's hoor, maar.....".
Vvd rechts noemenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:58 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Hoe? De afbraak met de VVD is al jarenlang aan de gang
Dat is niet wat rent free betekent.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit toch wel rentevrij in het hoofd van Dikkie hoor. Genot
Nee maar huurvrij is wel erg optimistisch dezer dagenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is niet wat rent free betekent.
'Goedesmorgens'quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:08 schreef Fok-it het volgende:
Yesilgoturk en Wilpik
Ambtenaarquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit toch wel rentevrij in het hoofd van Dikkie hoor. Genot
Ja zo kun je alles wel verdraaienquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:16 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vvd rechts noemenrutte is zo links als het maar kan zijn. Rita Verdonk is niet voor niets opzij geschoven
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ambtenaargeen kwaliteiten hebben om echt van nut te zijn voor de samenleving. Tussen het hebben van een eckte baan en het leven op straat is het belastinggeld opvreten van @:fok-it . Gewoon geboren om te falen. Zwervers geven het tenminste nog gewoon toe
Feiten kan je alleen verdraaien in de zielige breintjes van de linkschen.quote:
Die zou toch zelfmoord plegen? Of was dat gewoon een roep om aandacht?quote:
Alles goed verder?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:59 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Feiten kan je alleen verdraaien in de zielige breintjes van de linkschen.
Zij acceptereren onvoorwaardelijk alle leugens hun leiders hen verkondigen. Is wat mij betreft een mentale afwijking c.q. ziekte. Kan je niks aan doen. Gewoon je leven laten dicteren door psychopaten. Jammere is alleen dat daar zoveel normale mensen daar de dupe van moeten zijn.
Mensen die wel wat te bieden hebben in de samenleving.
Maar goed, Bolkenstein had ook een hekel aan Rutte. Rutte is de grootste schurk van Nederland ooit.
Top.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:01 schreef Viesdik het volgende:
Laat ik wel zeggen dat ik zelf niet op de PVV ga stemmen. Maar een stem op het CDA, D66, VVD of CU is 100% een premier Timmermans of premier Halsema.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |