Samen met mijn vriendje ben ik gisteren naar Walibi Holland geweest. Het ligt niet aan de attracties, want die zijn supertof. Ze hebben ook een nieuw gebied gemaakt met een gloednieuwe achtbaan genaamd Yoy. Echt een fantastisch ding; ik en andere achtbaan-fanaten zijn erg te spreken over de attractie. Dat is naast de andere achtbanen een van de dingen die ons gelokt hebben naar park.

Ik kan er echter niets anders van maken dan dat het een ongelofelijk kutpark is. Dat zit hem erin dat er eigenlijk alleen maar tieners en criminele Afrikaantjes en moslims op afkomen. Het is een vreselijk ongezellig generiek pretpark dat vooral lijkt op een gigantische kermis. Waar zijn de gezellige Nederlandse gezinnen? Waar is de aankleding? Er mag echt daadwerkelijk geen boom of plant groeien. Asfalt asfalt en nog eens asfalt.

Het viel mij ook op, nog even over het volk dat afkomt op het park, dat er voornamelijk (getinte) hangjongeren aanwezig zijn die dan bijvoorbeeld tegen een poort aan staan te leunen en bekijken wat er voorbij loopt, met hun dikke tokkie ketting en Gucci tasjes. Ik zou persoonlijk niet durven om te dichtbij te komen, want dan weet je dat je ruzie hebt. Het park is een grote doorsnee Schilderswijk.

gaaf land!
De volwassenen zijn tokkies, de jongeren zijn Priscilla's, Delanos en Mohammeds.
Heb jij ooit een volwassen man zien schreeuwen tegen een kind van acht jaar oud? Ik gisteren!

Ik vind het zielig voor de directrice, want ik zie wel echt dat ze haar best doet. Ze probeert er beste van te maken.
Ik kon het zelf nog steeds niet geloven, maar we hebben het maar twee uur lang volgehouden. Ik ben bang dat ze ons voorlopig niet meer terugzien. Als we na een doorsnee kermis toe willen, inclusief de sfeer mentaliteit en het type volk dat er afkomt kan dat ook gewoon in Rotterdam.
[ Bericht 1% gewijzigd door MisterFox op 06-06-2025 08:53:49 ]