SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt naar water en op het nippertje gaat het nog regenen vandaag want anders had de pot met plantjes zonder mij het nauwelijks kunnen overleven?
Ik word op zo een moment ook beetje verdrietig ook,![]()
Ja veel mensen worden verdrietig van de beelden van Palestijnse kinderen maar een plant die naar waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat in eigen land hebben ze vaak totaal geen oog voor?![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:27 schreef marretak het volgende:
Mmmmm de natuur kan wreed zijn, de ene pot floreert nog steeds kwa zaailingen,maar de tweede pot met zaailingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt naar water en op het nippertje gaat het nog regenen vandaag want anders had de pot met plantjes zonder mij het nauwelijks kunnen overleven?
Ik word op zo een moment ook beetje verdrietig ook,![]()
Ja veel mensen worden verdrietig van de beelden van Palestijnse kinderen maar een plant die naar waterDe natuur is wreed, want de natuur kent geen moraal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat in eigen land hebben ze vaak totaal geen oog voor?
Mensen zijn net zo wreed, zo niet wreder, want zij kennen wel moraal.
In de ogen van verre vreemde goden zijn wij mensen misschien slechts ook dier en dus een onderdeel van de natuur?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
De natuur is wreed, want de natuur kent geen moraal.
Mensen zijn net zo wreed, zo niet wreder, want zij kennen wel moraal.
In mijn ogen zijn mensen ook niks anders dan onderdeek van de natuur. In feite doen we niks anders dan welke diersoort dan ook. Vreten, neuken en vechten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:47 schreef marretak het volgende:
[..]
In de ogen van verre vreemde goden zijn wij mensen misschien slechts ook dier en dus een onderdeel van de natuur?
met twijfelquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:27 schreef marretak het volgende:
had de pot met plantjes zonder mij het nauwelijks kunnen overleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |