abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217860164
Mmmmm de natuur kan wreed zijn, de ene pot floreert nog steeds kwa zaailingen,maar de tweede pot met zaailingen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt naar water en op het nippertje gaat het nog regenen vandaag want anders had de pot met plantjes zonder mij het nauwelijks kunnen overleven?

Ik word op zo een moment ook beetje verdrietig ook, :N

Ja veel mensen worden verdrietig van de beelden van Palestijnse kinderen maar een plant die naar water

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat in eigen land hebben ze vaak totaal geen oog voor? :N
  donderdag 5 juni 2025 @ 19:28:19 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217860179
Indica of Sativa?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217860358
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Indica of Sativa?
ene pot : wilde bloemen zaai mix

andere pot : zonnebloemen
pi_217860893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 19:27 schreef marretak het volgende:
Mmmmm de natuur kan wreed zijn, de ene pot floreert nog steeds kwa zaailingen,maar de tweede pot met zaailingen

SPOILER
echt naar water en op het nippertje gaat het nog regenen vandaag want anders had de pot met plantjes zonder mij het nauwelijks kunnen overleven?

Ik word op zo een moment ook beetje verdrietig ook, :N

Ja veel mensen worden verdrietig van de beelden van Palestijnse kinderen maar een plant die naar water

SPOILER
en dat in eigen land hebben ze vaak totaal geen oog voor? :N
De natuur is wreed, want de natuur kent geen moraal.
Mensen zijn net zo wreed, zo niet wreder, want zij kennen wel moraal.
pi_217860913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:46 schreef Hiddendoe het volgende:
De natuur is wreed, want de natuur kent geen moraal.
Mensen zijn net zo wreed, zo niet wreder, want zij kennen wel moraal.
In de ogen van verre vreemde goden zijn wij mensen misschien slechts ook dier en dus een onderdeel van de natuur?
pi_217860993
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:47 schreef marretak het volgende:

[..]
In de ogen van verre vreemde goden zijn wij mensen misschien slechts ook dier en dus een onderdeel van de natuur?
In mijn ogen zijn mensen ook niks anders dan onderdeek van de natuur. In feite doen we niks anders dan welke diersoort dan ook. Vreten, neuken en vechten.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:57:07 #7
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217871461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 19:27 schreef marretak het volgende:
had de pot met plantjes zonder mij het nauwelijks kunnen overleven?
met twijfel

ik snap dat je alfabet gebruikt om iets te verwoorden dat niet te verwoorden is, waarom de gruwelijkheden, het antwoord is: mavo, je moet doen wat ik zeg of je poept de rest van je leven bloed.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_217871630
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef Hiddendoe het volgende:

onderdeek van de natuur.
Onderdekens van de natuur?
pi_217872133
in de natuur is het goed geregeld en geven planten op het juiste moment zaad, zaaf ontkiemt dan vaak op het juiste moment onder de juiste omstandigheden.

Maar dan komen wij mensen:
- Gaan we voorzaaien in een warme ruimte. Doen alsof het al t' juiste seizoen is.
- We geven geen volle grond maar een pot met een paar maanden aan voeding.
- We bewateren om de groei en snelhid vn opkomen te stimuleren waardoor de plant minder wortels ontwikkeld en meer plant dat water juist verdampt.

Kortom: het is weer de mens, en niet de natuur die wreed is :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')