Ik moet dat ook doen eigenlijk maar ben altijd te lui om alles te snijden en in porties in de vriezer te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:53 schreef Caland het volgende:
Turkse slager hier nog gewoon 6,50 voor een kilo
Hoevaak doe jij het en hoeveel kg haal je per keer en hoelang duurt het snijden en invriezen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:23 schreef nelaeryn het volgende:
Onterechte klacht. Niemand verplicht jou immers om die met water opgespoten kip te kopen bij de AH.
Gewoon bij de Turk halen zoals @:Caland al zei.
Een kilo kipdijfilet snij ik in een paar minuten in reepjes. Als je snijden teveel moeite vindt, dan kan de slager het ook voor je doen als service. En invriezen doe ik niet aan, ik haal gewoon wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:25 schreef SuperNeger het volgende:
Hoevaak doe jij het en hoeveel kg haal je per keer en hoelang duurt het snijden en invriezen?
Maar mijn Turkse slager zit wel ver weg dus daarom is invriezen misschien beterquote:Op donderdag 5 juni 2025 18:32 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Een kilo kipdijfilet snij ik in een paar minuten in reepjes. Als je snijden teveel moeite vindt, dan kan de slager het ook voor je doen als service. En invriezen doe ik niet aan, ik haal gewoon wat ik nodig heb.
Ja, je kunt het gewoon in de vriezer gooien natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:33 schreef SuperNeger het volgende:
Maar mijn Turkse slager zit wel ver weg dus daarom is invriezen misschien beter
De vakkenvullers komen alleen nog maar opdagen als ze een steeds duurdere telefoon kunnen scoren met hun loon , dat kan de prijs van kip ook opdrijven?quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:31 schreef SuperNeger het volgende:
Nu heb je niet eens meer 1 kilo Je hebt 800gram of zo. En betaalt er alsnog een tientje voor.
Je voorouders draaien zich in hun graf om. Deze kerels gingen gewoon op jacht en schoten wat ze konden raken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:31 schreef SuperNeger het volgende:
Ik kwam laatst deze foto tegen
[ afbeelding ]
Ik weet even niet meer van wanneer maar je koen toen gewoon met je bonuskaart bij de AH een kilo kip voor 5 euro halen
Nu heb je niet eens meer 1 kiloJe hebt 800gram of zo. En betaalt er alsnog een tientje voor.
Klacht: Het is echt bizar waarom kip zo duur is. Of spoten ze er altijd water in of zo en nu niet meer?
Je voorouders waren ook niet aan het posten op een forum.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:04 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je voorouders draaien zich in hun graf om. Deze kerels gingen gewoon op jacht en schoten wat ze konden raken.
Mammoet, sabeltandtijger of zielig reptiel.
En jij ligt te janken over een kipje in de supermarkt?
Bekeer je aub tot het veganisme.
Die zou ik niet meer eten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:31 schreef SuperNeger het volgende:
Ik kwam laatst deze foto tegen
[ afbeelding ]
Ik weet even niet meer van wanneer maar je koen toen gewoon met je bonuskaart bij de AH een kilo kip voor 5 euro halen
Nu heb je niet eens meer 1 kiloJe hebt 800gram of zo. En betaalt er alsnog een tientje voor.
Klacht: Het is echt bizar waarom kip zo duur is. Of spoten ze er altijd water in of zo en nu niet meer?
Do tell. Wat weet jij over mijn voorouders wat ik niet weet?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:10 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je voorouders waren ook niet aan het posten op een forum.
Dat ze zich omdraaien in hun graf omdat jij met zoiets onzinnigs bezig houdt zoals het posten op een forum. Ga lekker bessen plekken of het land bewerken.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Do tell. Wat weet jij over mijn voorouders wat ik niet weet?
Bessen plekken??? Wasda?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat ze zich omdraaien in hun graf omdat jij met zoiets onzinnigs bezig houdt zoals het posten op een forum. Ga lekker bessen plekken of het land bewerken.
Wauw. Een euro voordeel.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:18 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je ziet de Bonus sticker over het hoofd...
[ afbeelding ]
¤4,99
Meid! Typo. Dat dat kan vandaag de dag.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Bessen plukken, dat was een typefout.
Dat je van het onderwerp weggaat geeft dus aan dat je eerdere argument over voorouders die op mammoeten jagen dus totaal nergens op slaat?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Meid! Typo. Dat dat kan vandaag de dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |