Dan is je pakket niet door DHL gescand en dus zit je pakket niet in de route. Dus het pakket is aangemeld, maar fysiek niet in handen van DHL. Dus je moet bij de verzender zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:03 schreef BolleMannetje het volgende:
Ik weet niet of ik een pakket heb besteld of een kandidaat heb opgegeven voor Expeditie Robinson, maar sinds 28 mei is mijn DHL-levering "aangemeld bij DHL" en sindsdien... niets. Geen update. Geen beweging. Geen teken van leven.
Echt dieptreurig dit. Ik heb er dan wel niet zulke slechte ervaringen mee, maar ik heb meer dan genoeg glazuur van mijn tanden lopen knarsen door die bezorgers van post.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:03 schreef BolleMannetje het volgende:
Ik weet niet of ik een pakket heb besteld of een kandidaat heb opgegeven voor Expeditie Robinson, maar sinds 28 mei is mijn DHL-levering "aangemeld bij DHL" en sindsdien... niets. Geen update. Geen beweging. Geen teken van leven.
De DHL-app blijft vrolijk zwijgen, alsof het allemaal vanzelf goed komt. Maar ik begin inmiddels te vermoeden dat mijn pakket een nieuw leven is begonnen – ergens tussen een sorteercentrum en het hiernamaals.
Even serieus: heeft iemand dit ook gehad? Zijn er geheime rituelen om een update uit de DHL-app te ontlokken? Of moet ik gewoon kaarsen branden en hopen op wederopstanding?
Alle tips, gedeelde smart of creatieve theorieën over waar mijn pakket zich bevindt zijn welkom! 🙃📦
Nee, is niet bij een bedrijf, is via iemand die ik persoonlijk ken in China. Hij heeft wel een update gestuurd, in zijn app zegt het dat het op 2 juni in Nederland is aangekomen. Maar mijn DHL geeft gewoon 0,0 aan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet klagen bij degene waar je de bestelling geplaatst hebt. Als het een fatsoenlijk bedrijf is sturen ze gewoon een nieuw pakket en moet je er één terugsturen mocht je ze toch nog allebei ontvangen.
Heb het ook weleens gehad dat een pakket zoek raakte in het sorteercentrum bij DHL. Webshop heeft daarna gewoon een nieuw pakket gestuurd en zo hoort het. Verantwoordelijkheid ligt namelijk bij de verzender dat jij het pakket ontvangt.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:15 schreef BolleMannetje het volgende:
[..]
Nee, is niet bij een bedrijf, is via iemand die ik persoonlijk ken in China. Hij heeft wel een update gestuurd, in zijn app zegt het dat het op 2 juni in Nederland is aangekomen. Maar mijn DHL geeft gewoon 0,0 aan.
Het komt niet van een webshop helaas, maar van een privé persoonquote:Op donderdag 5 juni 2025 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb het ook weleens gehad dat een pakket zoek raakte in het sorteercentrum bij DHL. Webshop heeft daarna gewoon een nieuw pakket gestuurd en zo hoort het. Verantwoordelijkheid ligt namelijk bij de verzender dat jij het pakket ontvangt.
Ja, dat is altijd een risico. Ondanks de lovende reviews.quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:25 schreef BolleMannetje het volgende:
[..]
Het komt niet van een webshop helaas, maar van een privé persoon
Reviews? Het is van een bekende.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een risico. Ondanks de lovende reviews.
🤣 haha, ik ben niet achterlijk hoor ..quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Misschien moet je het juiste adres erop schrijven. Ik en heel mijn familie hebben voor duizenden pakketjes besteld. Er is werkelijk nog nooit iets misgegaan
Doe even dubbelchecken je weet maar nooit 😁😁quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:00 schreef BolleMannetje het volgende:
[..]
🤣 haha, ik ben niet achterlijk hoor ..
Je postgeschiedenis verteld een ander verhaalquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:00 schreef BolleMannetje het volgende:
[..]
🤣 haha, ik ben niet achterlijk hoor ..
De toekomst is dat men bestelde producten zelf bij de leverancier zal moeten halen als het met de bezorgdiensten zo door gaat...quote:Op donderdag 5 juni 2025 17:03 schreef BolleMannetje het volgende:
De DHL-app blijft vrolijk zwijgen, alsof het allemaal vanzelf goed komt. Maar ik begin inmiddels te vermoeden dat mijn pakket een nieuw leven is begonnen – ergens tussen een sorteercentrum en het hiernamaals.
Even serieus: heeft iemand dit ook gehad? Zijn er geheime rituelen om een update uit de DHL-app te ontlokken? Of moet ik gewoon kaarsen branden en hopen op wederopstanding?
Alle tips, gedeelde smart of creatieve theorieën over waar mijn pakket zich bevindt zijn welkom! 🙃📦
Ja, bij mij is het uiteindelijk vandaag ook binnengekomen 😊. Gelukkig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:49 schreef Document1 het volgende:
Ik heb gisteren een pakket ontvangen van dhl die sinds 23 mei in een soort limbo zat. Er is dus hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |