Dit is een klein beetje wat wij net hebben laten aanbouwen, ook een overdekte ruimte met aan 3 kanten volledig glas, een open overkapte ruimte ernaast, en een dakterras erbovenop. Wil eigenlijk nog wel een sauna onder dat overkapte deel. Maar al super veel plezier vanquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat we dus nog willen is een buitenkeuken in een douglas (overkapping) dat wordt een hele brede. Eerst een schuur/garage, daarnaast een overdekte ruimte met glazen schuifpui, en dan een open terras met dak nog steeds en misschien daar een zwembad in.
Ze hadden ook een honing en chocolade geur maar die heb ik uiteindelijk maar niet gekocht.quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Etto die kaas lekker vindt ruiken. Het moet niet gekker worden hier
Zijn nu de hamburgers daar op voor de rest van de dag??quote:
Nee heb er braaf maar 1 gegeten :pquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn nu de hamburgers daar op voor de rest van de dag??
Ja het is echt duur de mac..quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb er braaf maar 1 gegeten :p
Ik had 1 cheeseburger. 1 medium friet en 2 frietsaus Ruim tien euro
Yes 2 maaltijden. En snacks. Heb ook nog een doosje pringles en nootjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja het is echt duur de mac..
Krijg je tijdens je vlucht nog iets te eten?? Anders is het honger lijden of niet??
Altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag burgerking op kosten van werk
Heb je nog een tussenstop voor Bangkok of is het een keer een directe vlucht?quote:Op donderdag 5 juni 2025 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes 2 maaltijden. En snacks. Heb ook nog een doosje pringles en nootjes
Nee dit is direct naar bangekok dus misschien kans op een beetje slaapquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je nog een tussenstop voor Bangkok of is het een keer een directe vlucht?
Er vanuitgaande dat je eerst naar de Bange kok gaat...
Valt me mee dat ie niet ging krijsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
Babytje hele poos op schoot gehad, hij lag lekker bij me te dromen![]()
![]()
Natuurlijk ging ie niet krijsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Valt me mee dat ie niet ging krijsen![]()
Ik zou dan terugkrijsen
ik had dan een fatsoenlijke tent geeïstquote:Op donderdag 5 juni 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
vanmiddag burgerking op kosten van werk
ja kwee nie hoe babies zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk ging ie niet krijsen
Hij lag lekker bij tante Essie, waarom zou die dan krijsen
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
Babytje hele poos op schoot gehad, hij lag lekker bij me te dromen![]()
![]()
BOSTIJGERINquote:Op donderdag 5 juni 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Natuurlijk ging ie niet krijsen
Hij lag lekker bij tante Essie, waarom zou die dan krijsen
quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:01 schreef Ama het volgende:
Tering jezus veel slakken ineens weer in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |