Krav-Maga is een Israëlische tactiek van zelfverdediging cq vechten maar dan zonder enige gedragsregels etc... Het heeft dus totaal niets met sport te maken want alles wat vies vuil en smerig is, is toegestaan. Het is je tegenstander zo snel mogelijk uitschakelen no matter what! Dan heb ik ook gezien hoe dit eindigde haha!quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Krav maga is een domme meme en Israëlische propaganda, dus meneer 1 wint.
Ja, maar mijn punt is dat in de praktijk mensen met krav maga zich enorm overschatten. Wat iets typisch Israëlisch is. Krav Maga schoot als paddestoelen uit de grond want populair voor zelfverdediging en "het Israëlische leger gebruikt dit ook".quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:20 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Krav-Maga is een Israëlische tactiek van zelfverdediging cq vechten maar dan zonder enige gedragsregels etc... Het heeft dus totaal niets met sport te maken want alles wat vies vuil en smerig is, is toegestaan. Het is je tegenstander zo snel mogelijk uitschakelen no matter what!
Dit duurde nog geen seconde lang haha! Meneer 2 gaf hem 1 loeiharde uppercut en 't was einde gevecht. Ja het is ook waar die uppercut hem precies op trof!quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:20 schreef KeesFeyenoord het volgende:
Dan heb ik ook gezien hoe dit eindigde haha!
tsja waar zal de uppercut van mr2 die lange mr1 precies op hebben getroffen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:27 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Dit duurde nog geen seconde lang haha! Meneer 2 gaf hem 1 loeiharde uppercut en 't was einde gevecht. Ja het is ook waar die uppercut hem precies op trof!
tsja waar zal de uppercut van mr2 die lange mr1 precies op hebben getroffen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoelang zou het hebben geduurd?
Waarschijnlijk heel kort:
Tussen de 10 en 30 seconden.
Mogelijk zelfs minder dan 10 seconden, afhankelijk van hoe snel meneer 2 reageerde en welk doelwit hij koos.
Op z'n bovenbeen, ijsbeentjegenot.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:54 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
tsja waar zal de uppercut van mr2 die lange mr1 precies op hebben getroffen?
Dan natuurlijk de lever, boh. Gelijk einde verhaal dan!quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:00 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Nope. Was veel makkelijker en zéééér effectief!
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan natuurlijk de lever, boh. Gelijk einde verhaal dan!
Ik zou het niet weten!quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:06 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope. Iets lager, voor mr2 heel makkelijk te raken, zéér effectief en voor mr1 in die houding absoluut NIET te verdedigen!
DE SPANNING IS ONDRAAGLIJK!!quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:09 schreef KeesFeyenoord het volgende:
[..]
Maar het is eigenlijk héél makkelijk!
Het antwoord is mij inmiddels ter ore gekomen, maar dat ga ik hier natuurlijk niet delen, laat iedereen maar even goed nadenken, haha!quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DE SPANNING IS ONDRAAGLIJK!!
Jaaa deze, in welk vakje denk je dat TS hem heeft geraakt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |