Het is toch 2 uur voor Europees en 3 uur voor intercontinentaal?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger was het nog 2 uur
Ik heb al jaren niet meer gereisd met het vliegtuigquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch 2 uur voor Europees en 3 uur voor intercontinentaal?
Niet teveel eten bij de Mac hequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
nou ja kan ik nog naar de maccie en wat rondsmurfen.
Hier zo zitten wachten zit ook niet echt lekker vind ik
Nee maar klein beetje. en dan denk vlak na take off krijgen we al etenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet teveel eten bij de Mac he
Verschilt ook wanneer. Hartje zomer of buiten vakanties om is ook al een heel verschil.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch 2 uur voor Europees en 3 uur voor intercontinentaal?
Gelijk avondeten of ontbijt?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar klein beetje. en dan denk vlak na take off krijgen we al eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Verschrikkelijk he. Zometeen zit je voor een klein kind die de hele tijd in de rug zit te stompen en naast je iemand die teveel ruimte opeist.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
avond eten is dat. vlucht is 11 uur en 15 min geloof ik
11 uur in andermans scheten zitten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maskertje meenemen.quote:
Is toch nietquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer gereisd met het vliegtuig
Kleine kans, vlieg premium economy. Heb ik alleen oudjes nog gezienquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Zometeen zit je voor een klein kind die de hele tijd in de rug zit te stompen en naast je iemand die teveel ruimte opeist.
Die vallen toch vanzelf naar beneden als je de deur opendoet om te luchten?quote:
Ik rij liever zelf. Alleen lastig als je wat verder weg wiltquote:
Dat is geen bug maar een feature.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vallen toch vanzelf naar beneden als je de deur opendoet om te luchten?
Alhoewel bij een Boeing die deur vanzelf open gaat.
Ik zit boven je en hier is het alweer over. Ging wel goed tekeer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt het hier zo zeker ook weer aan
Ja is altijd raar met die tijdszones, ik vlieg om 09.30 's ochtends naar de VS en dan krijg ik ook gelijk avondetenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Arme CL, geplet door rivalquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit boven je en hier is het alweer over. Ging wel goed tekeer.
Ja hier ook, dus er komt nog een bui aan denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit boven je en hier is het alweer over. Ging wel goed tekeer.
Nu voel ik me schuldig.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rij liever zelf. Alleen lastig als je wat verder weg wilt
[..]
Dat is geen bug maar een feature.
Hoezo?quote:
Een ander soort masker dan de zuurstofmasker :pquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Die vallen toch vanzelf naar beneden als je de deur opendoet om te luchten?
Alhoewel bij een Boeing die deur vanzelf open gaat.
3 stomps maximaal!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Zometeen zit je voor een klein kind die de hele tijd in de rug zit te stompen en naast je iemand die teveel ruimte opeist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |