Harde asquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Droptoffees zijn daar ook goed in
Krijg je van die zwartgrijze van
Misschienquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij zat met de Switch 2 in je hoofd.
Geen afscheidsmeet is wel een domper hoor.quote:
Zeker wetenquote:
Als er ook geen ontvangstmeet is...quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen afscheidsmeet is wel een domper hoor.
We wilden haar opvangen op Schiphol met allemaal bordjes enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als er ook geen ontvangstmeet is...
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wilden haar opvangen op Schiphol met allemaal bordjes enzo.
Dat zou wel leuk geweest zijnquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schaal bitterballen meequote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan stapt ze gelijk weer op de vlucht terugquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was ik net illegaal de brug over, dan kan ik niet teveel aandacht op mijzelf vestigen natuurlijk door zoiets te organiseren.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als er ook geen ontvangstmeet is...
Bordjes met bitterballen!quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik las broodjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Luid schreeuwend en met haar armen zwaaiend.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan stapt ze gelijk weer op de vlucht terug
in sausquote:
Bitterbal = kroketquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk dan broodjes hagelslag en broodjes kroket
Klinkt als een beter lokmiddel dan bordjes voor bal.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen was ik net illegaal de brug over, dan kan ik niet teveel aandacht op mijzelf vestigen natuurlijk door zoiets te organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |