quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]dacht je hebt een unboxing video gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dit had jou handig kunnen helpenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht je hebt een unboxing video gemaakt
Nee, wel gewandeld en flammküchen pizza gemaaktquote:
Ik vond hem wel oké.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar was het ook nog enigszins te hachelen?
Ja heb ik idd niet aan gedachtquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dit had jou handig kunnen helpenZat in een minuutje goed in de doos zo
hmmquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, wel gewandeld en flammküchen pizza gemaakt
Precies datquote:
Klinkt niet heel overtuigd, waarschijnlijk net zo spannend als dat kipnugget broodje danquote:
Heb jij het weer gezien buiten?quote:
Die neem ik de volgende keer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel overtuigd, waarschijnlijk net zo spannend als dat kipnugget broodje dan
Kan, maar wordt gelijk zo stoffigquote:
Stuur hier eens heen.quote:
Het is wel lekker omdat hij warm is, maar zou toch eerder voor een pecanbroodje gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel overtuigd, waarschijnlijk net zo spannend als dat kipnugget broodje dan
Pecanbroodje is sowieso altijd lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel lekker omdat hij warm is, maar zou toch eerder voor een pecanbroodje gaan.
Het is nog droog hierquote:
Droptoffees zijn daar ook goed inquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als je veel drop eet wordt het zwart. Lijkt me ook niet erg tof om te zien
Pecanbroodjesquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel lekker omdat hij warm is, maar zou toch eerder voor een pecanbroodje gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |