Supergroene smoothies ook.quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blue Caracao is ook altijd prijs.
Dat doet mij aan Blue Curacao denkenquote:Op donderdag 5 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik was eens met m'n nicht en haar toen-nog-vriend op stap, hadden we van die huismerk M&M's op. belt ze de volgende dag 'heb jij ook groene kak? want wij hebben het allebei en weten niet waardoor'
quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Goed, ik had vorig jaar een tijdje een beetje zeurende buikpijn rechts, ging steeds wat lager zitten ook, en ook wat rare kleuren zeg maar.
Dat duurde een week of twee en begin december was het ineens weg. En dan lees je later over die hepatitis AH in de blauwe bessen, dus ik weet niet of het daar nou door kwam
Kom je nog eens terug?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had mijn dekentje al opgeborgen maar toch maar weer tevoorschijn gehaald
Moet jij ondertussen niet al op weg naar het vliegveldquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
ik had mijn dekentje al opgeborgen maar toch maar weer tevoorschijn gehaald
quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de verkeerde dag uitgekozen om in een t-shirt naar werk te fietsen
Geen weerbericht bekeken?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
ja krijg het al wat warmquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij ondertussen niet al op weg naar het vliegveld
Ik ben vroeg naar werk gegaan vandaag, dus uitgerekend vandaag nietquote:
Het was leuk om je weer even in onze tijdzone te hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ruim hem straks weer op ook vanwege de bezichtigingen
Jij zat met de Switch 2 in je hoofd.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vroeg naar werk gegaan vandaag, dus uitgerekend vandaag niet
Maar voor hoelang?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat broodje van de AH is dus gewoon een hamburger met wat prut en saus. Had hem even opgewarmd. Vult wel aardig.
Maar was het ook nog enigszins te hachelen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat broodje van de AH is dus gewoon een hamburger met wat prut en saus. Had hem even opgewarmd. Vult wel aardig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dit kon je deze week elke dag wel plaatsenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
ja vond het ook gezelligquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was leuk om je weer even in onze tijdzone te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |