quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht: zeiksnor, het is prima weer.
* TheStigsDutchCousin bingokaart paktquote:
Echt he. Gewoon altijd eten.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof het tijdstip uitmaakt voor het maal.
/ @:dud0r
Aardigheid is zooo 2020quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer ik een keer mijn aardige kant te laten zien.
Ja want als ik pas om half drie lunch is hij boos op mequote:Op donderdag 5 juni 2025 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Alsof het tijdstip uitmaakt voor het maal.
/ @:dud0r
Boos of teleurgesteld?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja want als ik pas om half drie lunch is hij boos op me
Nice guys finish lastquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Probeer ik een keer mijn aardige kant te laten zien.
Ze weten wel vakkundig alle hype uit hij eigen producties te halen daar bij Netflix.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
Oh op oudejaarsdag de finale van Stranger Things lol.
waarom zouden Finnen geen aardige mannen zijn?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze weten wel vakkundig alle hype uit hij eigen producties te halen daar bij Netflix.
Daarom zei ik finish en geen Finnishquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zouden Finnen geen aardige mannen zijn?
Hij keek zoquote:
Bah draadloos.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:44 schreef CherryLips het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)is-roze-1716889.html
Willik
Ik heb er louter slechte ervaringen meequote:
Nep naar een meeting gaan is zoooo 2005.quote:
Ik alleen met m'n draadloze toetsenbordquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb er louter slechte ervaringen mee
Hij ziet er wel goed uit in zwart.quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik alleen met m'n draadloze toetsenbordNu zit dat snoer steeds in de weg.
Zo erg?quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:51 schreef CherryLips het volgende:
Heb deze muis weer even zover mogelijk opengemaakt en uitgeblazen, eens zien of dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |