Oh die is er nog ookquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien heb je wel zo'n tankstation simulator
Ja of in een andere tijdsdimensiequote:Op donderdag 5 juni 2025 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu is het mijn missie om mijn pakket te vinden. Het zal wel onder de trap liggen. Waarom zou je aanbellen als je alles voor de hele flat gewoon beneden in de hal kunt flikkeren.
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die is er nog ookhttps://store.playstation(...)_00-GASSTATIONSIM0EU
Misschien kom ik dan m'n vroegere ik tegen en kan ik haar waarschuwen om niet zoveel te vreten.quote:
Misschien als die een keer in de sale isquote:
Ik hou van zulk weer.quote:
Of misschien lust die wel geen chocolade en kun je daar de kast leegrovenquote:Op donderdag 5 juni 2025 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kom ik dan m'n vroegere ik tegen en kan ik haar waarschuwen om niet zoveel te vreten.
Je bedoeld die nieuwe broodjes die bij de verse broodje liggenquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Dat broodje van de AH is dus gewoon een hamburger met wat prut en saus. Had hem even opgewarmd. Vult wel aardig.
Ik ookquote:
Vind het wel lekker zo eerlijk gezegd. Beter dan die hittequote:
quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het wel lekker zo eerlijk gezegd. Beter dan die hitte
quote:
quote:
Ja moet hem wel zien.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ga jij die IT serie ook kijken? Geen idee wanneer het online komt trouwens maar ik zie net een trailer
Volgende week ben jij weer aan de beurt.quote:
Het is toch wat. Ik vraag mij vaak af waar dit allemaal naar toe gaat in de wereld.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/11(...)eld-tegen-handhavers
Ja maar ik hoef ook geen hitte. Ik wil gewoon tussen de 20 en 25 zonder regen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende week ben jij weer aan de beurt.
Dikke warme knuffel voor nu dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |