Nederland is het duurste en slechtste circus dat er bestaat.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
En Nederland kan mooi die 3 miljard van de EU op zijn buik schrijven doordat het kabinet is gevallen.
Vandaag is een mooie dag.
Ik ook niet. Maar het is ook weer slechts 2,5x de jaaromzet van de toko waar ik werk. En dat is geen al te groot bedrijf.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dagen dat ik het niet op zak heb.
2,5 jaar is best een lange tijd en dat heb je het ook nog eens alleen over de omzet. Daar zal na aftrek van alle kosten toch een stuk minder van overblijven.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het is ook weer slechts 2,5x de jaaromzet van de toko waar ik werk. En dat is geen al te groot bedrijf.
En dan zijn we maar een bedrijf van een man of 40, geen complete EU.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
2,5 jaar is best een lange tijd en dat heb je het ook nog eens alleen over de omzet. Daar zal na aftrek van alle kosten toch een stuk minder van overblijven.
Zolang het maar geen Amerikaans bedrijf is.quote:Op donderdag 5 juni 2025 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan zijn we maar een bedrijf van een man of 40, geen complete EU.
Duitsquote:Op donderdag 5 juni 2025 14:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Amerikaans bedrijf is.
Wel als je het aan Al-qaida geeft.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |