abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:09:02 #1
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_217853310
Een oude date van mij wil binnenkort praten. Hebben vorig jaar wat gedate maar het toen afgeblazen, nou hadden we afgesproken dat ze morgen langs kon komen. Maar had een afspraak over het hoofd gezien. Ik stuur haar netjes, hey ik zie dat wij om 15:15 Hebben afgesproken maar ik heb om 14:00 een afspraak en weet niet hoe lang dat duurt, vind je het oke het eventueel te verplaatsen?

* Ze wil praten over de hoe's en waarom's we het toen hebben afgekapt. En ergens hoopt ze op een betere kans, en ik ook. Want mentaal waren we beide op een andere plek toen.. Een slechtere plek. Ik kwam net uit een vrij ongezonde relatie, zij had ook slechte ervaringen met exen/dates.

Krijg ik terug dat ze dat prima vind. 1 Uur later appt ze "maar, vraagje he? Waarom kunnen we eigenlijk niet afspreken na jouw afspraak?" dus ik zeg dat dit ook wel kan, maar dat het dan misschien wat kort is en dat zonde is voor de langs tijd dat ze moet reizen.
Stuurt ze "oh, ja nou.. Ik heb toch al andere plannen gemaakt maar was vooral nieuwsgierig waarom je initieel niet zei dat je daarna zou kunnen"

Dus ik zeg, ik kan daarna prima maar het kwam eigenlijk niet in mij op omdat nogmaals, jij lang moet reizen en ik niet weet hoe laat ik precies klaar ben. En vind het zonde dat je 2 uur reist voor effectief misschien een half uurtje hier zitten en praten.

Toen was het weer "ja nou je had het ook beter kunnen aangeven misschien?" en heb nu echt zoiets van laat maar weer... Deze vrouw is hartstikke lief, maar de reden dat het eerder niet helemaal lekker werkte was omdat álles een probleem/punt/discussie werd. Als ik bijvoorbeeld aangaf "ik heb vandaag 1700 kcal gegeten" zei ze "ja, maar waarom niet 1600? Dan val je nog sneller af" en als ik daar dan op in ging was 't steevast "je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik vroeg het mij gewoon af, wil geen discussie starten"

:')

Wat zouden jullie hier nou mee doen en dit opvatten? Ik snap wel dat het vanuit haar wat frustreert misschien, maar aan de andere kant. Na 1 uur al plannen maken met iemand anders en dan verbolgen doen naar mij is ook wel wat overdreven.

Wilde haar absoluut nog een kans geven omdat ze wel een leuke vrouw is en echt wel bij mij past, maar als ik dan dit soort gesprekken weer met haar heb, en het weer een discussie word zonder echte grondige aanleiding denk ik oh ja... Dit is dus waarom ik haar niet zo leuk vond.

[ Bericht 3% gewijzigd door Grotetijd op 04-06-2025 23:22:20 ]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:15:14 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217853371
Waarover wil ze praten?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:17:17 #3
508590 Grotetijd
pi_217853392
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:15 schreef Lienekien het volgende:
Waarover wil ze praten?
Over hoe we het toen hebben afgekapt omdat we beide op een andere plek waren mentaal.
Well, life can be a riot
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:18:34 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217853399
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:17 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Over hoe we het toen hebben afgekapt omdat we beide op een andere plek waren mentaal.
En daar wilde ze twee uur voor reizen?
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:18:55 #5
508590 Grotetijd
pi_217853403
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En daar wilde ze twee uur voor reizen?
Ja uur heen, uur terug. We zouden ook samen koken.
Well, life can be a riot
pi_217853423
Nou, kijk het een paar dagen aan. Dan zie je meer hoe ze reageert en weet je beter of ze bij je past of niet. Geen reden om net als haar na 1 uur (als het ware) al conclusies te trekken
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:22:17 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217853435
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:18 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ja uur heen, uur terug. We zouden ook samen koken.
Beetje lullig wel dat jij niet goed in je agenda had gekeken. En neem je haar nu kwalijk dat ze andere plannen maakte nadat jij de afspraak cancelde?
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:22:27 #8
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217853438
Die gaat met je spelen, 100%
Le Diable
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:22:52 #9
508590 Grotetijd
pi_217853444
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Beetje lullig wel dat jij niet goed in je agenda had gekeken. En neem je haar nu kwalijk dat ze andere plannen maakte nadat jij de afspraak cancelde?
Ik had er overheen gekeken simpelweg :@
Ik neem het haar niet kwalijk. Maar het is wel meteen met een discussie die in mijn ogen niet nodig was :')
Well, life can be a riot
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:23:40 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217853453
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:22 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Ik had er overheen gekeken simpelweg :@
Ik neem het haar niet kwalijk. Maar het is wel meteen met een discussie die in mijn ogen niet nodig was :')
Trek gewoon je conclusies. Ze is het niet.
pi_217853459
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zo snel conclusies trekken?
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:26:08 #12
508590 Grotetijd
pi_217853488
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Beetje overdreven, niet? Het kwam toen niet goed uit voor beiden. Nu wil ze weer praten, en dat is oke. Alleen dit is even "lastig" en vraag mij af hoe andere mensen dit zien.
Well, life can be a riot
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:27:44 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217853501
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Beetje overdreven, niet? Het kwam toen niet goed uit voor beiden. Nu wil ze weer praten, en dat is oke. Alleen dit is even "lastig" en vraag mij af hoe andere mensen dit zien.
Je zegt zelf dat ze het gedrag weer laat zien waar je eerder op afknapte. Waarom zou het dan nu ineens wel leuk worden?
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:31:05 #14
508590 Grotetijd
pi_217853537
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je zegt zelf dat ze het gedrag weer laat zien waar je eerder op afknapte. Waarom zou het dan nu ineens wel leuk worden?
Nou ja... Het was toen een combinatie van factoren. Nu is't alleen dit, en misschien is dat ook wel gewoon door de miscommunicatie, maar er zijn vaak kleine "triggers" die bij haar discussies starten waarbij ze vervolgens zegt dat het geen discussies zijn maar we gewoon een gesprek hebben, wat ik dan weer niet zo zie omdat er word doorgegaan op iets wat met 2-3 zinnen opgelost had kunnen worden _O-

Ik vind dat inderdaad lastig, maar vraag mij tegelijkertijd af of dat ook niet gewoon iets is wat in persoon na zo'n lange tijd misschien toch anders is. Toen zaten we beide in een andere headspace, en in person was het niet zo dat alles een discussie werd. Vraag mij af of het dan nu na zo'n tijd toch anders voelt. En vraag mij vooral af, wat andere mensen zien in het gedrag wat zij vertoont, wat ik vertoon etc.
Well, life can be a riot
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:32:48 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217853552
Het klinkt vooral als irritant gedoe.
  donderdag 5 juni 2025 @ 01:00:51 #16
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_217854071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Die gaat met je spelen, 100%
Meestal is het andersom.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_217854268
Rennen! XD
Als iemand geen leuk gsprek kan voeren.. maar alleen van die discussies start.
pi_217854269
Riekt naar hopeloosheid.
Beters zou ze gewoon zeggen okey we doen een andere dag want je hebt aangegeven nog een afspraak te hebben en dat begrijp ik volkomen.
  donderdag 5 juni 2025 @ 06:01:47 #19
545 dop
:copyright: dop
pi_217854285
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:09 schreef Grotetijd het volgende:
Een oude date van mij wil binnenkort praten. Hebben vorig jaar wat gedate maar het toen afgeblazen, nou hadden we afgesproken dat ze morgen langs kon komen. Maar had een afspraak over het hoofd gezien. Ik stuur haar netjes, hey ik zie dat wij om 15:15 Hebben afgesproken maar ik heb om 14:00 een afspraak en weet niet hoe lang dat duurt, vind je het oke het eventueel te verplaatsen?

* Ze wil praten over de hoe's en waarom's we het toen hebben afgekapt. En ergens hoopt ze op een betere kans, en ik ook. Want mentaal waren we beide op een andere plek toen.. Een slechtere plek. Ik kwam net uit een vrij ongezonde relatie, zij had ook slechte ervaringen met exen/dates.

Krijg ik terug dat ze dat prima vind. 1 Uur later appt ze "maar, vraagje he? Waarom kunnen we eigenlijk niet afspreken na jouw afspraak?" dus ik zeg dat dit ook wel kan, maar dat het dan misschien wat kort is en dat zonde is voor de langs tijd dat ze moet reizen.
Stuurt ze "oh, ja nou.. Ik heb toch al andere plannen gemaakt maar was vooral nieuwsgierig waarom je initieel niet zei dat je daarna zou kunnen"

Dus ik zeg, ik kan daarna prima maar het kwam eigenlijk niet in mij op omdat nogmaals, jij lang moet reizen en ik niet weet hoe laat ik precies klaar ben. En vind het zonde dat je 2 uur reist voor effectief misschien een half uurtje hier zitten en praten.

Toen was het weer "ja nou je had het ook beter kunnen aangeven misschien?" en heb nu echt zoiets van laat maar weer... Deze vrouw is hartstikke lief, maar de reden dat het eerder niet helemaal lekker werkte was omdat álles een probleem/punt/discussie werd. Als ik bijvoorbeeld aangaf "ik heb vandaag 1700 kcal gegeten" zei ze "ja, maar waarom niet 1600? Dan val je nog sneller af" en als ik daar dan op in ging was 't steevast "je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ik vroeg het mij gewoon af, wil geen discussie starten"

:')

Wat zouden jullie hier nou mee doen en dit opvatten? Ik snap wel dat het vanuit haar wat frustreert misschien, maar aan de andere kant. Na 1 uur al plannen maken met iemand anders en dan verbolgen doen naar mij is ook wel wat overdreven.

Wilde haar absoluut nog een kans geven omdat ze wel een leuke vrouw is en echt wel bij mij past, maar als ik dan dit soort gesprekken weer met haar heb, en het weer een discussie word zonder echte grondige aanleiding denk ik oh ja... Dit is dus waarom ik haar niet zo leuk vond.
Stop eens met zeuren.
Praat met elkaar over de dingen die er toe doen in de liefde, niet over oppervlakkige onzin, die er totaal niet toe doet.
Vertel haar dat je haar graag wil zien en samen leuke dingen wil doen. En regel dat je daar dan ook uitgebreid de tijd voor hebt.
Ik kan toch niet heb een afspraak over het hoofd gezien, wat is dat voor bulshit excuus?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_217854290
Ik zou dat ook niet leuk vinden.
Ze is te gecontroleerd, laat weinig ruimte over voor spontaniteit, relaxation, go with the flow.
Allemaal veel te gespannen.
Sorry voor jou.
  donderdag 5 juni 2025 @ 07:56:15 #21
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217854542
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:26 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Als een hoop gezeik.
pi_217854559
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:17 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Bespreken wiens schuld het nou was, ofzo? :')

Leuk gesprek om te hebben hoor en daar een date omheen te bouwen :r

Verder, je kunt een poging wagen, maar ik vind haar manier van communiceren bij het lezen ervan al tergend irritant...
  donderdag 5 juni 2025 @ 08:37:17 #23
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_217854774
Probeer eens te bellen ipv appjes proberen te ontleden.
  donderdag 5 juni 2025 @ 08:56:41 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217854915
Weer zo'n topic?
Ik vind het allemaal wat ongeloofwaardig klinken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 5 juni 2025 @ 08:58:37 #25
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217854929
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 08:56 schreef Puzzie het volgende:
Weer zo'n topic?
Ik vind het allemaal wat ongeloofwaardig klinken.
TS is gewoon zeer in trek bij de vrouwtjes :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')