Zullen we slowen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Betrokken en emotioneel
Innovatief en traditioneel
Eclactisch beïnvloed
Vloeiende ambient pads
Hypnotische grooves
Verbluffende gitaarriffs
Elektronische geluiden en instrumenten
Gripvolle dansmuziek
Traditionele instrumenten zoals viool, ney of overtone fluit
Dus.
Kweenie, is toch gewoon een beetje elkaar vastpakken, heupen strak tegen elkaar en dan een beetje wiebelen?quote:
Voor de lambada moet je een beetje los in de heupen zijn hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweenie, is toch gewoon een beetje elkaar vastpakken, heupen strak tegen elkaar en dan een beetje wiebelen?
Muntje tussen je billen en dat muntje mag niet vallen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de lambada moet je een beetje los in de heupen zijn hoor
Gewoon een chocolademuntje pakken, dat smelt wel zodat die blijft plakkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muntje tussen je billen en dat muntje mag niet vallen.
Zo'n 5 gulden-munt was vroeger wel goed dik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muntje tussen je billen en dat muntje mag niet vallen.
2,50 munt mooier en groterquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo'n 5 gulden-munt was vroeger wel goed dik.
Oké is goed kom maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Diep blauwe ogen, zwart haar met onderhand grijs bij de slapen. Atletisch gebouwd.
Kan niet volks zingen.
Dus, je kunt mij gewoon doen.
Wie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Diep blauwe ogen, zwart haar met onderhand grijs bij de slapen. Atletisch gebouwd.
Kan niet volks zingen.
Woont niet bij mamma op zolder?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan niet volks zingen.
@ieniminimuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan niet volks zingen.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan niet volks zingen.
ach de oude guldens, geen reet waard nog, maarja het is wel nostalgie.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog zilveren rijksdaalders ergens…. Geen idee waar precies
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:De meeste guldenbankbiljetten kunt u nog tot 1 januari 2032 inwisselen voor euro's. Dit doet u bij De Nederlandsche Bank (DNB) in Amsterdam. Guldenmunten (als dubbeltjes en rijksdaalders) kunt u bij DNB niet meer omwisselen.
Toen mijn ouders gingen verhuizen vond ik tussen mijn spulletjes ook nog guldens kwartjes en dubbeltjes. Ja. Leuk.quote:
Vond de briefjes wel veel mooier.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
ach de oude guldens, geen reet waard nog, maarja het is wel nostalgie.
Duik die nog maar even op. Een zilveren rijksdaalder is tegenwoordig puur aan smeltwaarde al 5-6 euro waard.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die kun je alleen nog maar voor de oud ijzer prijs verkopen, tenzij het zilveren zijn, dan is het misschien ngo wat waardquote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen mijn ouders gingen verhuizen vond ik tussen mijn spulletjes ook nog guldens kwartjes en dubbeltjes. Ja. Leuk.
Dag dag erfenis.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen mijn ouders gingen verhuizen vond ik tussen mijn spulletjes ook nog guldens kwartjes en dubbeltjes. Ja. Leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |