Hij gaat in hetzelfde winkelcentrum boodschappen doen als ik.quote:
Die wist waar ie het over hadquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh-oh, here she comes
Watch out, boy, she'll chew you up
Oh-oh, here she comes
She's a maneater
Daarom willen we ook ons eigen eiland, weg van de paparazziquote:
Ik heb Frans Bauer wel eens bij de kapper gezienquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja inderdaad. US is Frans Bauer, kwam ik ook laatst pas achter.
Doet me er ineens weer aan denken dat ik met zo'n volkszanger rijexamen heb gedaan (theorie in ieder geval). Allemaal camera's in die wachtruimte omdat ze z'n real life soap o.i.d. aan het opnemen waren. Zo'n blonde jongen uit Twente.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Frans Bauer wel eens bij de kapper gezien
Oh je staat te lang droog?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja herkenbaar wel, in herinnering dan.
Wist niet dat Los blond was?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er ineens weer aan denken dat ik met zo'n volkszanger rijexamen heb gedaan (theorie in ieder geval). Allemaal camera's in die wachtruimte omdat ze z'n real life soap o.i.d. aan het opnemen waren. Zo'n blonde jongen uit Twente.
Chiel Ottinkquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me er ineens weer aan denken dat ik met zo'n volkszanger rijexamen heb gedaan (theorie in ieder geval). Allemaal camera's in die wachtruimte omdat ze z'n real life soap o.i.d. aan het opnemen waren. Zo'n blonde jongen uit Twente.
Volgende keer gewoon zwaaienquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat versta ik primaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij komt uit de Achterhoek, dat verstaat toch niemand hier
Denk dat jij en Los wel een goede match zijn jaquote:
Niets mee. Zelfde met die roelvink figuren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwak manspersoon is dat, drugsverslaafd dus ook.
Ik op de snelweg. Maar ik was gelukkig snel weg.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een mannenschuwe en een gulzige vrouwenconnaisseur, zou kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat jij en Los wel een goede match zijn ja
*Zwengelt youtube aanquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan ik dit boek ergens bestellen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat genoteerd in het grote "wie zou het op wie kunnen" boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |