Discussies op internetquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze haten je omdat ze denken dat je bij die andere kant hoort.
Heb ik genoeg ervaring mee op Reddit. Zodra je niet mee gaat met de radicale ideeën van kant A, ben je eigenlijk gewoon kant B in ontkenning.
Mijn zusje heeft ooit met hem samengewerkt en die vond hem angstwekkend lekker ruiken tot haar grote schrik en verbazing.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat ooit met Balkenende in het vliegtuig. Jan-Peterforce One.
Nou, is het zo? Even voorover buigen anders.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je de kleur van je lippen overeen komt met de kleur van je eikel.
Denk dat ze zelf weinig aan die informatie heeft.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het schijnt dat je de kleur van je lippen overeen komt met de kleur van je eikel.
Ik denk dat er ook zoiets voor vrouwen geldt.quote:
Zelfde idee als in het verkeer, iedereen rijdt als een randdebiel behalve ikquote:
Discussies anno 2025 überhauptquote:
Andersom gaat eenvoudiger.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, is het zo? Even voorover buigen anders.
Ik denk: ik gooi er iets luchtigs in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf weinig aan die informatie heeft.
Ik zie hem bijna elke zaterdag.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat ooit met Balkenende in het vliegtuig. Jan-Peterforce One.
Is hetzelfde weefsel, dat schattige roze erwtje onder het kabouterhoedje is slechts een niet volgroeide piel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je toen nog lekker zitten borrelen met JP'tje
Ik ontken allesquote:
Dat zou ik ook zeggen als ik een CDA-spindokter zou zijn.quote:
Hij lijkt er wel verdacht veel op jaquote:
Meestal rond de eisprong. Dan worden we woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook zoiets voor vrouwen geldt.
Soms lopen ze niet, maar paraderen ze met borst vooruit en kontwiechelend, zo krachtig dat mannen alleen maar kunnen gapen en andere vrouwen jaloers nakijken.
BigClitEnergy!quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meestal rond de eisprong. Dan worden we woest aantrekkelijk
Oh-oh, here she comesquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meestal rond de eisprong. Dan worden we woest aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |