SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Vakman pur sang
Jij komt uit de Achterhoek, dat verstaat toch niemand hierquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Maak mij maar uberfuhrer.
Ik zal streng maar rechtvaardig zijn.
Vaak bi-j te bangequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij komt uit de Achterhoek, dat verstaat toch niemand hier
Eigenlijk altijd wel, Balkenende was ook maar een hele rare snuiter of de vieze CDA man.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat hebben we ook een serie clowns en idioten gehad de laatste jaren.
Oh gelukkig. Was al bang dat ik ontslagen zou worden.quote:
Heb een beetje het idee dat je een beetje een vreemde snuiter moet zijn om überhaupt de politiek in te mogenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel, Balkenende was ook maar een hele rare snuiter of de vieze CDA man.
Dan kunnen ze mooi samenwerken ipv elkaar tegen werkenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je wordt nu gehaat door beide kanten.
alleen aan de kleur van je hart toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je wordt nu gehaat door beide kanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
Ik zat ooit met Balkenende in het vliegtuig. Jan-Peterforce One.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd wel, Balkenende was ook maar een hele rare snuiter of de vieze CDA man.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen aan de kleur van je hart toch?BoeijenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb je toen nog lekker zitten borrelen met JP'tjequote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat ooit met Balkenende in het vliegtuig. Jan-Peterforce One.
Ben jij die CDA spindokter?quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat ooit met Balkenende in het vliegtuig. Jan-Peterforce One.
quote:
Zekerquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Je hoort niks meer over bigdickenergy.
Maar vandaag had ik het.
Nee, ze haten je omdat ze denken dat je bij die andere kant hoort.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mooi samenwerken ipv elkaar tegen werken
quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen aan de kleur van je hart toch?Het schijnt dat je de kleur van je lippen overeen komt met de kleur van je eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ze haten maar gewoon lekker raak, dat is hun probleemquote:Op woensdag 4 juni 2025 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze haten je omdat ze denken dat je bij die andere kant hoort.
Heb ik genoeg ervaring mee op Reddit. Zodra je niet mee gaat met de radicale ideeën van kant A, ben je eigenlijk gewoon kant B in ontkenning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |