Hoiquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom herken ik toxic mensen die naar toxic mensen trekken uit duizenden
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanmiddag weg ging ging het hier over muffins en tetten, waarom nu niet meer?
oh, nee op een tweebaans lijkt het me sowieso niet zo heel handigquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ga dan niet op een 2-baans snelweg een vrachtwagen met 95 inhalen
en dan ook nog de onschuldige uit lopen hangenquote:
Echt hequote:
Denk dat we toch eens moeten gaan praten over koen functie elders en een nieuwe brugwachter aannemenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.
Vanuit waar ben jij ook alweer aan komen waaien?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koen heeft de brug weer open laten staan waardoor we niet geïsoleerd waren toen het daar over ging.
Wie wordt de nieuwequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat we toch eens moeten gaan praten over koen functie elders en een nieuwe brugwachter aannemen
Handjes aan het stuurquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben mensen niet door dat je op de snelweg na 19.00 uur gewoon 130 mag
Dit klinkt behooooorlijk als mij inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zonnetje in huis, de Keizerin van het goede leven én van de goede smaak
Als ie maar niet weer een boom van dichtbij gaat begroetenquote:
Uit een traumaquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanuit waar ben jij ook alweer aan komen waaien?
He?quote:
maar vind je borduren niet zo?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel dingen geborduurder liggen ook nog meerdere borduurprojecten in de kast
Een grote wereldkaart (echt heeeeel groot) en een sneeuwuil.. en nog wel meer maar die kan ik zo niet bedenken
auwquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er moest gegeten worden, prioriteiten
Ik ben al lang weer veilig thuis hoor, mijn telefoon raak ik niet aan in de autoquote:
Jij?quote:
We hebben alle bomen in de regio wat verder van de weg gezet voor alle zekerheidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ie maar niet weer een boom van dichtbij gaat begroeten
Wel mijn baard getrimd. Die schamele haren op mijn benen hoef ik niet te scherenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg bos, heb je je benen geschoren?
In de budabolide wel hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft tegenwoordig toch helemaal niet meer?
Geeft niet, ik was niet beledigd.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He?
Ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat ik je zo onsubtiel zou hebben afgewezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |