Is het nog ver, arie?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat Annie van de friettent op de hoek met haar rookstem vraagt, "heb je zin in een cactus in arie vanavond lieve US?"
neenquote:
maar dat is logisch, jij was bereikbaar en stabiel. Daar val ik niet opquote:
Oh nou, niet op jou dusquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
bereikbaar en stabiel. Daar val ik niet op
Even voor de goede orde, ik heb haar nooit gevraagd, maar de subtiele hints begrepen!quote:
Waarom heb ik jou nog niet in mijn dm gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen
[..]
maar dat is logisch, jij was bereikbaar en stabiel. Daar val ik niet op
Nee sorry. Ik heb alle 2 potige mannen afgezworenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is al bezet.
Wil jij nog daten voordat het dinsdag is?
Dit is beter zo.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik heb alle 2 potige mannen afgezworen
Ik zou jezelf snel nog even indekken voor minder dan 2 voor er iemand een zaag pakt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet potig.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
niet zo bereikbaar doenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou nog niet in mijn dm gezien?
maar mijn piemel is zo groot!!! ik heb drie poten!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat ie er dan eentje steelt, bij zichzelf aannaait en zegt 'ha! Ik ben 3 potig!’quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou jezelf snel nog even indekken voor minder dan 2 voor er iemand een zaag pakt.
jaaaaaquote:
Shit! Gooi ik weer mijn eigen glazen in.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet zo bereikbaar doen
[..]
maar mijn piemel is zo groot!!! ik heb drie poten!!!!
werkt die denk je?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Shit! Gooi ik weer mijn eigen glazen in.
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaen dan samen knus onder een dekentje siroopje drinken en gezellig haken (moet je het mij wel even leren)
das al heel wat voor een manquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik heb haar nooit gevraagd, maar de subtiele hints begrepen!
👀quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou jezelf snel nog even indekken voor minder dan 2 voor er iemand een zaag pakt.
Ik zou oprecht willen dat ik hier beter in was. Er standaard vanuitgaan dat niemand op die manier geīnteresseerd is, is veilig, maar kom je niet veel verder mee.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ik heb haar nooit gevraagd, maar de subtiele hints begrepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |