impossible without shamequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje jezelf slutshamen, niks mis mee.
Oh. Zo bedoelde ik het uiteraard niet.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit eelt op
oke ik heb geen idee wat ik zeg, zelfs voor onzin is het onzinnig
Hmm, de foto's die je af en toe post deden zoiets wel vermoeden, ja. Ik kan wel zeggen dat je dan nog steeds een mooie vrouw bent, maarrrrrrrquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachenvolgens mij had ik toen ook wel wat meer borst maar val ongeveer 1 kg per jaar af dus reken maar uit
Ging dan ook niet over Ambar dus dat snap ik wel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bij gelezen maar ik snap er niets van.
Wat een onzin, jij hebt toch liever ook geen hijgende zwetende walvis met een poes op je terwijl je eigenlijk enorm zin had in Badr Hari?quote:
denk dat die andere grenzen bedoeldquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, jij hebt toch liever ook geen hijgende zwetende walvis met een poes op je terwijl je eigenlijk enorm zin had in Badr Hari?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bij gelezen maar ik snap er niets van.
Wat een onzin, jij hebt toch liever ook geen hijgende zwetende walvis met een poes op je terwijl je eigenlijk enorm zin had in Badr Hari?
quote:
ja, beetje welquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]Is het grootste deel van je hersenen al naar bed gegaan?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, de foto's die je af en toe post deden zoiets wel vermoeden, ja. Ik kan wel zeggen dat je dan nog steeds een mooie vrouw bent, maarrrrrrr
Weet niet of hier en nu de plek zijn om daar over te spreken.
[/quote]quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die andere grenzen bedoeld
Daar kan ik me niet echt wat bij voorstellen. Ik kan meteen een hoop bedenken waar ik niet mee akkoord zou gaan.quote:
Ja jij wel ja, van eten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die andere grenzen bedoeld
ik ook maar hij zegt bij de juiste persoon is die blijkbaar grenzenloosquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet echt wat bij voorstellen. Ik kan meteen een hoop bedenken waar ik niet mee akkoord zou gaan.
Quote verkloot heel creatiefquote:
met eten ken ik eigenlijk geen grens in de hoeveelheidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij wel ja, van eten bijvoorbeeld.
Ik zou jou altijd daten hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |