Ik vind ook niet alles van Joost leuk hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat liedje van Joost over meeuwen niet leuk @:ama wat jij?
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan autisme en klaar.moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij had ik toen ook wel wat meer borst maar val ongeveer 1 kg per jaar af dus reken maar uit
Baby darling doll face honey
Nee dit gaan we niet doen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, voor ik hier een Bijbel neer ga kalken: doe even een voorzetje, hoe zou jij die vraag zelf beantwoorden?
Ohhhquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles van Joost leuk hoor.
Nou nee. Je hebt een vliegtuig nodig wat je naar Kopenhagen brengt. Lokale dashes brengen je naar andere plekjes op Grl waarvandaan je helemaal niks kunt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, er is wel een verschil tussen de enorm veilige B777 en één of andere lokale Dash.
Als je daar een kilo per jaar afvalt, gaat het hard.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachenvolgens mij had ik toen ook wel wat meer borst maar val ongeveer 1 kg per jaar af dus reken maar uit
Als het over mij zou gaan, zou ik er niks van gezegd hebben. Nogmaals, ik ben niet van poppestront. Ik sta sterk genoeg in mijn schoenen om open en eerlijk uit te komen voor wie ik ben en wat ik wil en voel.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee sorry heb ik verkeerd verwoord. Ik doelde er meer op dat het niet beledigend was en dan kan een grapje mijn inziens altijd wel. Uiteraard mag je er iets over zeggen. Maar negeren en door is dan vaak de betere optie.
En dat zegt iemand die 99% van de tijd dit advies zelf niet eens opvolgt. Maar jij bent beter dan ik ben.(geen sarcasme btw)
Oh. Nou. In dat geval ben ik nog steeds voor 40 uur in de week programmeur, dus daar gaat een aanzienlijk deel van mijn tijd naar toe. Verder veel bezig met reizen of het voorbereiden van reizen. Verder nog iets aan de hand wat het leven erg onvoorspelbaar en chaotisch maakt, maar ik weet niet of ik klaar ben om dat permanent op het internet te zettenquote:
Staat ze straks in de minquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar een kilo per jaar afvalt, gaat het hard.
misschien was het startgewicht wel 30kgquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar een kilo per jaar afvalt, gaat het hard.
Ik had gewoon een Uber genomen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je hebt een vliegtuig nodig wat je naar Kopenhagen brengt. Lokale dashes brengen je naar andere plekjes op Grl waarvandaan je helemaal niks kunt.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb echt helemaal wat jouw voorkeuren zijn :p
Viel ik maar 1kg per jaar af. Leer mij dat kunstje is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moest lachenvolgens mij had ik toen ook wel wat meer borst maar val ongeveer 1 kg per jaar af dus reken maar uit
groeit het dan door naar achteren ofzo? Zouden dat mensen zijn met een boggel?quote:
Arme rug!quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien was het startgewicht wel 30kg
Platte tekst komt sowieso anders over dus ook weer niet te zwaar aan tillen lieve Kaneeltje.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het over mij zou gaan, zou ik er niks van gezegd hebben. Nogmaals, ik ben niet van poppestront. Ik sta sterk genoeg in mijn schoenen om open en eerlijk uit te komen voor wie ik ben en wat ik wil en voel.
Maar ik merk dat een aantal mensen vindt dat ik te stevig uithaalde. Ik dacht netjes te wezen. Misschien maakt het leven tussen de basis-kader kindjes me minder netjes dan ik dacht.
je wil een eetstoornis? weirdquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Viel ik maar 1kg per jaar af. Leer mij dat kunstje is.
zit eelt opquote:
Ja geen grenzen snap ik welquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik voor de juiste persoon geen grenzen heb. Kun je daar wat mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |