Niet dat ik kom hoor.quote:
ik zie een goede matchquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha ik ben sowieso niet zo van het dansen, ben meer van het zingen.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hoezo helaas?
En denk dat het misschien ook wel wat met onzekerheid in het algemeen te maken heeft oid?Alle boobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Mwoa. Ik ben ook weleens gestrand op wat bij nader inzien bleek, de kutste plek ter wereld om te stranden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan kan het allemaal een stuk lastiger worden.Ben je het volgende weekend pas terug.
Vooralsnog gewoon in Nederlandquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, lang niet gezien.
Waar ben je tegenwoordig?
Ja ik wil het ook nog steeds een keer proberen. Maar dan wel profylactisch maandag en dinsdag vrij nemen. En daar op voorhand ook alweer spijt van hebben.quote:
Zo eens hiermeequote:
Ach joh, leef een beetjequote:Op woensdag 4 juni 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook nog steeds een keer proberen. Maar dan wel profylactisch maandag en dinsdag vrij nemen. En daar op voorhand ook alweer spijt van hebben.
Nou ja, je had asiel kunnen aanvragen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Ik ben ook weleens gestrand op wat bij nader inzien bleek, de kutste plek ter wereld om te stranden.
Kangerlussuaq, het vliegtuig wat ons naar Kopenhagen moest brengen was stuk.
Een ander vliegtuig is er niet.
Een bootverbinding is er niet.
Anything at all in Kangerlussuaq is er niet.
Dus we zijn toen in een soort zeecontainerfort geduwd waar de tijd sinds 1995 stilgestaan had. En maar wachten tot het vliegtuig gerepareerd is.
En er is geen ruimte voor "ik durf niet meer te vliegen."
Ook.quote:
Ja voor ik echt te oud word voor deze ongeinquote:
Check je WhatsApp maarquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pics or didnt happen
ik ben 3 kg aangekomen in een paar dagen lol![]()
Wel nee johquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor ik echt te oud word voor deze ongein![]()
Oh gaaf! Daar wil ik ook nog wel eens heen (natuurlijk wil ze datquote:Maar goed, Faeroer stond al hoog op mijn bucket list en die heb ik nou afgetikt. ProgressieJe volgt de travelsnacks toch nog wel Nijn?
24 uur uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, je had asiel kunnen aanvragen.Maar hoe lang moest je wachten dan?
Nou ja. Ik ben ook wel oprecht geïnteresseerd als mensen aangeven dat ze een opmerking niet vinden kunnen, om wat voor reden dan ook. Want ik heb mijn eigen ideeën over hoe en wat en wanneer ik dingen zeg of niet. Daarbij ga ik er vanuit dat er in een serieus gesprek ook af en toe best een grap gemaakt kan worden zonder aan het onderwerp af te doen, tenzij iemand daar emotioneel absoluut niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee sorry heb ik verkeerd verwoord. Ik doelde er meer op dat het niet beledigend was en dan kan een grapje mijn inziens altijd wel. Uiteraard mag je er iets over zeggen. Maar negeren en door is dan vaak de betere optie.
Las dat je tegenwoordig ook op lengte kunt filterenquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook.
Behalve die van mij als ik datingapps moet geloven.
Okee cool. Maar er is één filmpje wat je NU MOET ZIEN. Er is een zwembad op de boot tussen Denemarken en de Faeroer. En de oceaan deint nogal.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
Oh gaaf! Daar wil ik ook nog wel eens heen (natuurlijk wil ze dat). Dat had ik even niet meegekregen nee. Maar ik open je Travelsnacks toch zeker wel een paar keer per jaar. Ik zal het eens lezen wanneer mijn leven weer iets minder chaotisch is
quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
hoezo helaas?
En denk dat het misschien ook wel wat met onzekerheid in het algemeen te maken heeft oid?2 redenen. 1 omdat ik het gevoel heb dat ik iets mis in mijn gevoelsleven. 1 omdat ik daardoor meer moeite heb om anderen te begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is wat die vriendin ook zei met andere voorbeelden. Waar ik niet op inging omdat die 100% raak waren maar zij niet hoeft te weten op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ehm, jaquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook.
Behalve die van mij als ik datingapps moet geloven.
Nou hé vooruit dan maar hèquote:Op woensdag 4 juni 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar er is één filmpje wat je NU MOET ZIEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |