En een lelijk pakje met een rok tot net over de kniequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even mijn Faberpruik passen.
Gewoon zo'n ouderwetse dweil pakken.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even mijn Faberpruik passen.
Jij kan straks wel weer de nachtdienst bij de brug draaienquote:
Heb je er nog eentje voor mij?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik boek op mijn werk goede resultaten met vacatures
Beetje flexibiliteit en af en toe een oogje dicht kunnen we wel betrachten, we zijn immers het tegenovergestelde van onmensen, toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stem wel voor meer dan 2 mensen heur.
Heerlijkquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wij waren er al
Al snoozen we wel vaak ja
ja das waarquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan straks wel weer de nachtdienst bij de brug draaien
Met een muizennestje erin.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een natte, uit 2012, van de Action.
Ik ben niet links en niet rechtsquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Normale mensen zijn altijd gewoon rechts.
Zeg ze maar dat ik hele mooie dingetjes kan makenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HelaasAnders deed ik zeker een goed woordje voor je
Ik zal binnenkort even kijken of ik wat in elkaar kan frutselenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zelfs die zou beter zijn dan Koen denk ik![]()
Ik wist wel dat ik niet normaal wasquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Normale mensen zijn altijd gewoon rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |