Liever ook niet aan een anderequote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een LT stoot zich in het haptonoom niet twee keer aan dezelfde boom.
waar moeten wij dan heen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you lose
Maar wij waren er alquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you lose
Ik ben erquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht, we zijn erbijjjjj, we zijn erbijjjjj!
quote:
Correctquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht, we zijn erbijjjjj, we zijn erbijjjjj!
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.quote:
Is dat niet zijn normale gezicht dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zet je nu je zure gezicht-masker op?
Hij is beleidquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet zijn normale gezicht dan?
Eerst even mijn Faberpruik passen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
of we nemen een andere brugwachterquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @:essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon onderkoffer als snack in de frituur. En @:essnhills rollen we in garen, kan ze onderkoffer in de hobbywinkel.
Gewoon die viezige mop die al jaren achterin de kelderkast ligt op je hoofd plakken toch?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even mijn Faberpruik passen.
Ik stem wel voor meer dan 2 mensen heur.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er eentje haken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |