Mijn knuffelboom staat nog steeds op dezelfde plek hoor, heb hem net nog gezien, draagt ook nog steeds de littekensquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben alle bomen in de regio wat verder van de weg gezet voor alle zekerheid
Wel rechts blijven rijden dan a.u.b.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan alleen voor mezelf spreken en als ik 100 rij als ik ook 130 mag dan heb ik daar geen zin in, heb ik geen haast, en kost het me alleen maar meer geld dus daarom
Keurigquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al lang weer veilig thuis hoor, mijn telefoon raak ik niet aan in de auto
Dit lijkt me wel een strak plan eigenlijk, moet ze wel frequenter op komen dagen anders zit het hier binnen no time vol met mensen boordevol problemen.quote:
Nee sorry, ik heb het al druk met de bingoballen en het managen van de band want dat is ook een zooitje.quote:
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een strak plan eigenlijk, moet ze wel frequenter op komen dagen anders zit het hier binnen no time vol met mensen boordevol problemen.
Ja ik vind het wel leuk hoorquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He?
Ik bedoelde dat ik me niet kan herinneren dat ik je zo onsubtiel zou hebben afgewezen![]()
[..]
maar vind je borduren niet zo?
ik draaide dat borduurseltje altijd om als ik van achter naar voor wilde steken en ik ging daarover eens zeuren bij iemand. Die iemand zei 'ja dat moet zo ook niet'ik snap niet hoe je dat blind doet
[..]
auw
maar dan mag jij het nu even overnemen en ga ik nu even weg, hou ze in het gareel!byee
Zit ik hier met 2 anderen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?
ja komt er echt niemand meer binnenquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier vrij vaak, misschien anders iets voor jou?
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuisquote:Op woensdag 4 juni 2025 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja komt er echt niemand meer binnen
Een LT stoot zich in het haptonoom niet twee keer aan dezelfde boom.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn knuffelboom staat nog steeds op dezelfde plek hoor, heb hem net nog gezien, draagt ook nog steeds de littekens
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuis
US = Marjolein Faber?quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken nog iemand die dat heel hard riep. Die zit nu werkloos thuis
Ja, dit kan toch nietquote:
quote:
Ja je moet er wel een beetje snel bij zijn hè, als er maar 2 mensen binnen mogen. You snooze, you losequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |