SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
bedjes zijn altijd goedquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zalm uit de oven; bedje van spinazie met gegrilde groenten
Bedjesquote:
Volgens mij komen die woorden beide van verschillende oorsprongen. Teer komt natuurlijk van teder. En teer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:37 schreef essnhills het volgende:
Hoezo wordt teer eigenlijk gebruikt als "delicaat/gevoelig" terwijl de substantie "teer" alles behalve dat is?
Ik kies er voor om tere ziel voortaan te interpreteren alsquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij komen die woorden beide van verschillende oorsprongen. Teer komt natuurlijk van teder. En teer niet.
pek met veren?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij komen die woorden beide van verschillende oorsprongen. Teer komt natuurlijk van teder. En teer niet.
Melkchocolade met kokoscremequote:
Tering, een tere teren teerling.quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kies er voor om tere ziel voortaan te interpreteren als
donkere, stroperige, kleverige, taaie ziel; niet kapot te krijgen
Zit je dat ooit niet?quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pek met veren?
kikiriekier kikiriekier de zwarte mina is weer hier
(sorry ik zit nog in efteling modus)
Grote bakkes weerquote:Op maandag 2 juni 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha ja, zie deze grapjas @:4EverBlackEyed
Fijn dat het magquote:
Ik dacht even je FOK! Abbo en snapte niet wat dat met elkaar te maken hadquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn abbo loopt over een 2 weken af
+1quote:Op woensdag 4 juni 2025 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even je FOK! Abbo en snapte niet wat dat met elkaar te maken had
Raarquote:Op woensdag 4 juni 2025 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blijkbaar is niet alles in het leven FOK!
RAAAWRRRRRquote:
Oke Robert Longquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |