Bij mj is het gelukkig gebleven bij 2 proef investeringen a 200 euro. Ik had van het begin af aan er een beetje mijn bedenkingen bij dus ik dacht als het eerste project netjes is afgehandeld ga ik rustig opstarten. Zover kwam het dus niet aangezien het eerst project al na 2 of 3 maanden in de problemen kwam.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:17 schreef quepos het volgende:
Vandaag het dieptepunt bij max, waar verondersteld werd dat je investeerde in een 1e hypotheek.
Maar liefst 10,75 euro teruggekregen van de 500 die ik geïnvesteerd had in Omni Properties.
Nog 2 projecten te gaan, en dan kan ik het boek sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De partner heeft een asbestinspectie bedrijf
[ Bericht 0% gewijzigd door Fredericm op 16-06-2025 08:54:38 ]
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:41 schreef Fredericm het volgende:
Hierbij het linkje voor ikkuh draag, de schoenenwinkel in ErmeloIk loop nog niet te lang mee om de laatste grap te begrijpen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De partner heeft een asbestinspectie bedrijf![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 08:41 schreef Fredericm het volgende:
Hierbij het linkje voor ikkuh draag, de schoenenwinkel in ErmeloVoor een bescheiden bedrag toch wel interessant, ondanks de eerdere slechte ervaringen met schoenen, maar daarbij gold geen hypothecaire zekerheid en hier welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De partner heeft een asbestinspectie bedrijf![]()
Leuke rente met 9%, dikke overwaarde en het risico loopt er snel uit (vanaf jaar 2) door volledige aflossing.Pecunia non olet
Ik neem 'm ook wel mee.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:26 schreef obligataire het volgende:
[..]
Voor een bescheiden bedrag toch wel interessant, ondanks de eerdere slechte ervaringen met schoenen, maar daarbij gold geen hypothecaire zekerheid en hier wel![]()
Leuke rente met 9%, dikke overwaarde en het risico loopt er snel uit (vanaf jaar 2) door volledige aflossing.
Is geen grap, via google op zijn bedrijf gekomen en linkje gevraagd.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik loop nog niet te lang mee om de laatste grap te begrijpen denk ik.
Ah oké, ik neem nog een koffie dan.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:31 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Is geen grap, via google op zijn bedrijf gekomen en linkje gevraagd.
Ermelo is geen Twente en er wordt helemaal geen accent gesproken.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Misschien op z'n Twents draaglijker, maar inderrdaad.
I stand corrected!quote:Op maandag 16 juni 2025 09:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ermelo is geen Twente en er wordt helemaal geen accent gesproken.
Mja, dat kan je zowel positief als negatief uitleggen. Een kapper concureert trouwens toch niet met zoveel andere branches? Je zou zeggen dat meer aanloop juist voor zo'n zaak goed zou zijn.quote:In Ermelo zijn de laatste jaren wel praktisch alle schoenwinkels verdwenen, trouwens. Of dat ligt aan faillissementen of aan andere redenen weet ik niet. Er is wel een tijd terug heel veel gedoe geweest met de eigenaar van de halve winkelstraat (een kapper) die iig alle concurrenten er uit probeerde te werken.
Hij werkte dan ook vooral de kappers er uit. Was echt veel gedoe toen (jaar of 15 geleden). Geen idee of hij dit pand ook bezit, trouwens.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:45 schreef nostra het volgende:
[..]
I stand corrected!
[..]
Mja, dat kan je zowel positief als negatief uitleggen. Een kapper concureert trouwens toch niet met zoveel andere branches? Je zou zeggen dat meer aanloop juist voor zo'n zaak goed zou zijn.
Nou, laat ik dan ook maar met je meedoen met mijn basisbedrag en haar het voordeel van de schoenen twijfel geven. De eerste 12 maanden aflossingsvrij is hier jammer inderdaad maar het asbestbedrijf van haar partner zie ik weer als een voordeel.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:26 schreef obligataire het volgende:
[..]
Voor een bescheiden bedrag toch wel interessant, ondanks de eerdere slechte ervaringen met schoenen, maar daarbij gold geen hypothecaire zekerheid en hier wel![]()
Leuke rente met 9%, dikke overwaarde en het risico loopt er snel uit (vanaf jaar 2) door volledige aflossing.
Ik ga er vanuit dat ze er alles aan doen om hun stulpje van 500k te houden. Mochten ze moeten verkopen, er zijn weinig alternatieven. Asbestbranche is booming.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:03 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nou, laat ik dan ook maar met je meedoen met mijn basisbedrag en haar het voordeel van de schoenen twijfel geven. De eerste 12 maanden aflossingsvrij is hier jammer inderdaad maar het asbestbedrijf van haar partner zie ik weer als een voordeel.
Stulpje van 500k klinkt duur, maar dit is 1 van de goedkoopste wijken met huizen (geen appartementen) in heel Ermelo. Dit was ooit de buurt waar niemand wilde wonen...quote:Op maandag 16 juni 2025 10:47 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ze er alles aan doen om hun stulpje van 500k te houden. Mochten ze moeten verkopen, er zijn weinig alternatieven. Asbestbranche is booming.
Blijft 500k. Als niemand er wil wonen, zouden de prijzen wel lager zijn.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stulpje van 500k klinkt duur, maar dit is 1 van de goedkoopste wijken met huizen (geen appartementen) in heel Ermelo. Dit was ooit de buurt waar niemand wilde wonen...
Ltv wordt iets gunstiger.quote:In overleg met de projecteigenaar is besloten dat investeringen kunnen worden toegezegd tot 16 juni 2025 om 14:00 uur. Na dit tijdstip zal de projecteigenaar geen verdere toezeggingen meer aannemen en zelf aanvullend eigen middelen inbrengen om het project te realiseren op basis van het tot dan toe toegezegde bedrag.
Klopt, maar ik blijf het absurd vinden, die huizenprijzen daar. Maar idd: die huizen gaan in die straat nog steeds binnen 2 weken.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:35 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Blijft 500k. Als niemand er wil wonen, zouden de prijzen wel lager zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier het linkje naar de drankenwinkel:quote:Op maandag 16 juni 2025 16:23 schreef Ricky86 het volgende:
Nieuwe CCF:
Mitra Drankenspeciaalzaak Berrie Peek
¤ 550.000 | 8,0 % rente | 48 maanden
Ben benieuwd naar jullie mening over dit project, ben er zelf wel in geïnteresseerd en hoop hem voor mijn basisbedrag mee te kunnen nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NB. loopt al flink door
Erg hoge ltv. 2 verschillende 1e hypotheken is pre. Denk dat ik hem laat lopen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:23 schreef Ricky86 het volgende:
Nieuwe CCF:
Mitra Drankenspeciaalzaak Berrie Peek
¤ 550.000 | 8,0 % rente | 48 maanden
Ben benieuwd naar jullie mening over dit project, ben er zelf wel in geïnteresseerd en hoop hem voor mijn basisbedrag mee te kunnen nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |