abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217955244
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 19:17 schreef quepos het volgende:
Vandaag het dieptepunt bij max, waar verondersteld werd dat je investeerde in een 1e hypotheek.

Maar liefst 10,75 euro teruggekregen van de 500 die ik geïnvesteerd had in Omni Properties.

Nog 2 projecten te gaan, en dan kan ik het boek sluiten.
Bij mj is het gelukkig gebleven bij 2 proef investeringen a 200 euro. Ik had van het begin af aan er een beetje mijn bedenkingen bij dus ik dacht als het eerste project netjes is afgehandeld ga ik rustig opstarten. Zover kwam het dus niet aangezien het eerst project al na 2 of 3 maanden in de problemen kwam.
Het 2e project kwam nog sneller in de problemen.
Gisteren het geweldige bedrag van ¤4,30 op mijn rekening kunnen bijschrijven (van de ¤200,- die openstond)
Totaal “resultaat”: Geïnvesteerd totaal ¤400,- Totaal terug ontvangen incl. rente ¤93,-

Gelukkig ben ik er dus goed mee weggekomen omdat ik nauwelijks geïnvesteerd heb maar ik ben blij dat ik dit avontuur nu kan afsluiten door nog een keer te zeggen, WAT EEN PRUTSERS!

[ Bericht 0% gewijzigd door Horsemen op 15-06-2025 20:09:40 ]
pi_217959437
Hierbij het linkje voor ikkuh draag, de schoenenwinkel in Ermelo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De partner heeft een asbestinspectie bedrijf

[ Bericht 0% gewijzigd door Fredericm op 16-06-2025 08:54:38 ]
pi_217959696
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:41 schreef Fredericm het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop nog niet te lang mee om de laatste grap te begrijpen denk ik. ;)
pi_217959721
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 08:41 schreef Fredericm het volgende:
SPOILER
Voor een bescheiden bedrag toch wel interessant, ondanks de eerdere slechte ervaringen met schoenen, maar daarbij gold geen hypothecaire zekerheid en hier wel :)
Leuke rente met 9%, dikke overwaarde en het risico loopt er snel uit (vanaf jaar 2) door volledige aflossing.
Pecunia non olet
pi_217959726
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:26 schreef obligataire het volgende:

[..]
Voor een bescheiden bedrag toch wel interessant, ondanks de eerdere slechte ervaringen met schoenen, maar daarbij gold geen hypothecaire zekerheid en hier wel :)
Leuke rente met 9%, dikke overwaarde en het risico loopt er snel uit (vanaf jaar 2) door volledige aflossing.
Ik neem 'm ook wel mee.
pi_217959735
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:22 schreef nostra het volgende:

[..]
Ik loop nog niet te lang mee om de laatste grap te begrijpen denk ik. ;)
Is geen grap, via google op zijn bedrijf gekomen en linkje gevraagd.
pi_217959742
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:31 schreef Fredericm het volgende:

[..]
Is geen grap, via google op zijn bedrijf gekomen en linkje gevraagd.
Ah oké, ik neem nog een koffie dan. ;) Dacht dat er eerder een soortgelijke scam was geweest oid. Thanks voor de link!
pi_217959786
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:28 schreef nostra het volgende:

[..]
Misschien op z'n Twents draaglijker, maar inderrdaad.
Ermelo is geen Twente en er wordt helemaal geen accent gesproken.
In Ermelo zijn de laatste jaren wel praktisch alle schoenwinkels verdwenen, trouwens. Of dat ligt aan faillissementen of aan andere redenen weet ik niet. Er is wel een tijd terug heel veel gedoe geweest met de eigenaar van de halve winkelstraat (een kapper) die iig alle concurrenten er uit probeerde te werken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217959793
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ermelo is geen Twente en er wordt helemaal geen accent gesproken.
I stand corrected!

quote:
In Ermelo zijn de laatste jaren wel praktisch alle schoenwinkels verdwenen, trouwens. Of dat ligt aan faillissementen of aan andere redenen weet ik niet. Er is wel een tijd terug heel veel gedoe geweest met de eigenaar van de halve winkelstraat (een kapper) die iig alle concurrenten er uit probeerde te werken.
Mja, dat kan je zowel positief als negatief uitleggen. Een kapper concureert trouwens toch niet met zoveel andere branches? Je zou zeggen dat meer aanloop juist voor zo'n zaak goed zou zijn.
pi_217959801
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:45 schreef nostra het volgende:

[..]
I stand corrected!
[..]
Mja, dat kan je zowel positief als negatief uitleggen. Een kapper concureert trouwens toch niet met zoveel andere branches? Je zou zeggen dat meer aanloop juist voor zo'n zaak goed zou zijn.
Hij werkte dan ook vooral de kappers er uit. Was echt veel gedoe toen (jaar of 15 geleden). Geen idee of hij dit pand ook bezit, trouwens.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_217959884
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 09:26 schreef obligataire het volgende:

[..]
Nou, laat ik dan ook maar met je meedoen met mijn basisbedrag en haar het voordeel van de schoenen twijfel geven. De eerste 12 maanden aflossingsvrij is hier jammer inderdaad maar het asbestbedrijf van haar partner zie ik weer als een voordeel.
pi_217960169
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 10:03 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Nou, laat ik dan ook maar met je meedoen met mijn basisbedrag en haar het voordeel van de schoenen twijfel geven. De eerste 12 maanden aflossingsvrij is hier jammer inderdaad maar het asbestbedrijf van haar partner zie ik weer als een voordeel.
Ik ga er vanuit dat ze er alles aan doen om hun stulpje van 500k te houden. Mochten ze moeten verkopen, er zijn weinig alternatieven. Asbestbranche is booming.
pi_217960276
Smikkels op GVE open, hyp.zekerheid.
Pecunia non olet
pi_217960708
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 10:47 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat ze er alles aan doen om hun stulpje van 500k te houden. Mochten ze moeten verkopen, er zijn weinig alternatieven. Asbestbranche is booming.
Stulpje van 500k klinkt duur, maar dit is 1 van de goedkoopste wijken met huizen (geen appartementen) in heel Ermelo. Dit was ooit de buurt waar niemand wilde wonen...
pi_217960857
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:09 schreef Hanca het volgende:

[..]
Stulpje van 500k klinkt duur, maar dit is 1 van de goedkoopste wijken met huizen (geen appartementen) in heel Ermelo. Dit was ooit de buurt waar niemand wilde wonen...
Blijft 500k. Als niemand er wil wonen, zouden de prijzen wel lager zijn.
pi_217960885
Kleine gracht SiG
quote:
In overleg met de projecteigenaar is besloten dat investeringen kunnen worden toegezegd tot 16 juni 2025 om 14:00 uur. Na dit tijdstip zal de projecteigenaar geen verdere toezeggingen meer aannemen en zelf aanvullend eigen middelen inbrengen om het project te realiseren op basis van het tot dan toe toegezegde bedrag.
Ltv wordt iets gunstiger.
pi_217960958
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 12:35 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Blijft 500k. Als niemand er wil wonen, zouden de prijzen wel lager zijn.
Klopt, maar ik blijf het absurd vinden, die huizenprijzen daar. Maar idd: die huizen gaan in die straat nog steeds binnen 2 weken.
pi_217962554
SIG - Mau*ritslaan 116 Ge*leen

De lening loopt sinds 4-4-2025, met als doel het pand in 24 maanden te flippen, maar SIG bericht dat deze lening alweer vervroegd is afgelost. Dat is slechts tweeënhalve maand. De deelnemers in de bereidstellingsvergoeding-categorie hebben hun inleg nog niet eens hoeven over te maken.

SPOILER
pi_217962576
Nieuwe CCF:

Mitra Drankenspeciaalzaak Berrie Peek
¤ 550.000 | 8,0 % rente | 48 maanden

Ben benieuwd naar jullie mening over dit project, ben er zelf wel in geïnteresseerd en hoop hem voor mijn basisbedrag mee te kunnen nemen.
pi_217962612
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 16:23 schreef Ricky86 het volgende:
Nieuwe CCF:

Ben benieuwd naar jullie mening over dit project, ben er zelf wel in geïnteresseerd en hoop hem voor mijn basisbedrag mee te kunnen nemen.
Hier het linkje naar de drankenwinkel:

SPOILER
NB. loopt al flink door
pi_217962619
CCF
Via deze weg willen wij u informeren over de algehele aflossing van de lening Stichting Het Tweede Thuis met leningnummer 42208.

Zojuist hebben wij de slottermijn vermeerderd met 2 extra dagen dagrente pro rato uw investering op uw rekening courant bijgeschreven.
pi_217962637
SIG
Beste investeerder,

Je hebt geïnvesteerd in het project Kerkplein 72 in Voerendaal. De hypotheek is op 11-6-2025 vervroegd afgelost.

Bij deze algehele aflossing voor de contract-einddatum is er een boeterente van toepassing van 6 maanden.

Jouw investering(en), rente en boeterente worden gestort in jouw account.

Voor nieuwe investeringen verwijzen we je graag naar de openstaande projecten op de site.

Heb je nog vragen of opmerkingen? Wij horen dat graag van je!

Het SamenInGeld team
pi_217962644
SIG
16-6-2025

Beste investeerder,

Zoals eerder gecommuniceerd, was het aanvankelijke plan van de projecteigenaar van het project Berkenstraat 11 in Brunssum om het pand via SamenInGeld te herfinancieren. Inmiddels heeft de projecteigenaar besloten hier toch van af te zien en is hij voornemens het project volledig af te lossen. Deze aflossing staat gepland op 25 juni aanstaande.

Wij verwachten dat de gelden aan het eind van volgende week zichtbaar zullen worden in je SamenInGeld-account.

Wij zijn gestart met de voorbereidingen om dit aflossingsproces in goede banen te leiden. Tot het moment van daadwerkelijke aflossing blijft de dubbele reguliere dagrente, die vanaf 6 mei 2025 van kracht is, onverminderd gelden. Deze dubbele dagrente zal worden meegenomen in de eindafrekening bij aflossing van het project.

Het SamenInGeld team
pi_217962667
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 16:23 schreef Ricky86 het volgende:
Nieuwe CCF:

Erg hoge ltv. 2 verschillende 1e hypotheken is pre. Denk dat ik hem laat lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')