SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
oh erg spannend. Je zal wel stijf staan van de zenuwen? Is je vader nu ook fysiek ziek?quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vrijdag krijgen we als het goed is te horen wat het precies is en hoe dan verder.
Spannendquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja onder andere. Vrijdag krijgen we als het goed is te horen wat het precies is en hoe dan verder.
Vooral onzeker nu; eigenlijk weten we nog niets. Gisteren en vandaag scans en dan vrijdag al de eerste uitslagen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh erg spannend. Je zal wel stijf staan van de zenuwen? Is je vader nu ook fysiek ziek?
Hopelijk komt er duidelijkheidquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral onzeker nu; eigenlijk weten we nog niets. Gisteren en vandaag scans en dan vrijdag al de eerste uitslagen.
Mijn vader voelt zich net zo goed/slecht als voorheen. De klachten waarvan ze dachten dat het nierstenen waren zijn wel wat minder nu, dus de zwaardere pijnstillers neemt hij niet meer.
nou duim voor julliequote:Op woensdag 4 juni 2025 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral onzeker nu; eigenlijk weten we nog niets. Gisteren en vandaag scans en dan vrijdag al de eerste uitslagen.
Mijn vader voelt zich net zo goed/slecht als voorheen. De klachten waarvan ze dachten dat het nierstenen waren zijn wel wat minder nu, dus de zwaardere pijnstillers neemt hij niet meer.
Wie heeft gezegd van wel dan?quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het helemaal niet leuk om ouder te worden
Tot je 30equote:Op woensdag 4 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is het helemaal niet leuk om ouder te worden
Ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan als vrouw begint de aftakeling
Trots op jouquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Keurig m'n vitamine D geslikt vandaag.
Dankje. Ja ik ga mee, samen met mijn broer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou duim voor jullieGa je vrijdag met ze mee?
die mensen willen ook een lekker lang weekendquote:Op woensdag 4 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Vrijdag hele dag geen NS-treinen door staking van personeel - https://nos.nl/l/2569922
Mooie dag ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |