Dit was je kans op hipheidquote:
Vind je mango niet lekker?quote:
die heb ik ook.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb gewoon zo'n waterfles voor het wandelen https://www.decathlon.nl/(...)p-groen/_/R-p-330041
Ik las Doomquote:
Jij geen hete koffie over ke jeen gehad?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook een thermos beker van ze, maar toen ik daar nog een 2e van wilde kopen bleek dat ze die uit de handel hadden gehaald omdat er een aantal failures waren geweest waardoor mensen hete koffie over zich heen hadden gekregen
Toch fijn dat mijn smiley ook tegenwoordig nog hip isquote:
Ja eigenlijk wel maar eet het niet meer zoveel omdat ik denk dat ik er gerrie derrie van krijgquote:
Hmm, heb je dat er wel eens van gehad, ook als je het zelf schilde?quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar eet het niet meer zoveel omdat ik denk dat ik er gerrie derrie van krijg
Mensen die jouw pakketjes openen moeten ze ook standrechtelijk executeren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
De plaathouder is bij de buren bezorgd. PostNL had zelf de 2 maar verzonnen, want in Slovenië hadden ze er gewoon helemaal geen huisnummer bij gezet.
Buurvrouw had het pakketje ook al open gemaakt. Ach. Het is allemaal goedgekomen.
nee, mijne werkt nog primaquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij geen hete koffie over ke jeen gehad?
Altijd fijn als mensen pakjes openmaken die ze niet verwachten.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
De plaathouder is bij de buren bezorgd. PostNL had zelf de 2 maar verzonnen, want in Slovenië hadden ze er gewoon helemaal geen huisnummer bij gezet.
Buurvrouw had het pakketje ook al open gemaakt. Ach. Het is allemaal goedgekomen.
Maar goed dat er niet iets heel anders in zat dan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen pakjes openmaken die ze niet verwachten.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen die jouw pakketjes openen moeten ze ook standrechtelijk executeren.
De voornaamste prestatie in mijn leven is dat twee van mijn smileys nog altijd in het standaard smileyveld staan van Fok.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch fijn dat mijn smiley ook tegenwoordig nog hip is
Zo'n Tarzan van 50cmquote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar goed dat er niet iets heel anders in zat dan.
Whut.quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:19 schreef Nizno het volgende:
de achterbuurman is weer met zn favoriete seksspeeltje aan het spelen... klerelawaai
Ik ben al lang blij dat ze niet zoiets had van "Ik ken geen Zebra uit Slovenië, en ik heet helemaal niet zo, neem maar weer mee terug."quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen pakjes openmaken die ze niet verwachten.
Iets uit de bad dragon collectie ofzo.quote:
volgens mij denkt hij dat hij heel mannelijk lijkt door zn heggeschaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |