Maak er Jodenprobleem van en je zit achter tralies.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:43 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
typo, 2050 of zo
In 2025 wel al in veel steden trouwens, Rotterdam, Amsterdam etc.
Mensen, en dan met name Nederlanders, die nog steeds liggen te slapen en het moslimprobleem ontkennen zijn echt niet goed of krankzinnig en zijn hun eigen graf aan het graven.
Nog los van het feit dat moslims een minderheid binnen de minderheden vormen. Dus zijn fascistische gelul mag ie lekker op stormfront poneren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Heeft niets met mierenneuken te maken. Het is corrigeren van jouw nepnieuws.
En een stad als Rotterdam is populairder dan ooit, zowel bij toeristen als mensen die er willen wonen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:45 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
En nog maar drie kwart is sowieso bar weinig. Zeker in grote steden is Nederland onherkenbaar.
Dit zal het motief zijn. Het gezeur en gezeik in zijn ogen van het nsc. Hij denkt beter te kunnen zonder ze.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:43 schreef Questular het volgende:
[..]
Het dwarse gedrag en uiteindelijke vertrek van Omtzigt zal vast niet hebben geholpen nee.
NSC was met 20 zetels gewoon nodig om een meerderheid te halen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:27 schreef Red_85 het volgende:
Dit zal het motief zijn. Het gezeur en gezeik in zijn ogen van het nsc. Hij denkt beter te kunnen zonder ze.
Prima, probeer het maar.
Terecht, dat is er namelijk niet.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maak er Jodenprobleem van en je zit achter tralies.
Als hij het zo weet te verkopen dat het aan de rest ligt zie ik hem nog wel wat meer zetels binnenhalen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit zal het motief zijn. Het gezeur en gezeik in zijn ogen van het nsc. Hij denkt beter te kunnen zonder ze.
Prima, probeer het maar.
Er is in mijn ogen echter een groter probleem: de rvs. Die zoekt met 'rechts' aan het roer continu naar non-conformiteit van ieder voorstel. Met een ander aan het roer, zoals in de vorige kabinetsperiode, zoeken ze naar conformiteit van ieder voorstel.
Totaal andere insteek en komt door de politieke motieven daar.
Maargoed, laat wilders maar proberen nog meer zetels te scoren. Hij denkt dat hij het kan nu nsc (terecht) zo laag staat blijkbaar.
Dat is zijn enige manier.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Als hij het zo weet te verkopen dat het aan de rest ligt zie ik hem nog wel wat meer zetels binnenhalen.
Het werkt best aardig bij een gedeelte zoals te lezen valt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Als hij het zo weet te verkopen dat het aan de rest ligt zie ik hem nog wel wat meer zetels binnenhalen.
Hij hoopt, dat zolang het asielbeleid bovenaan blijft staan in de aanloop naar de volgende verkiezingen, de meerderheid van de NSC en BBB stemmers op hem stemt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
NSC was met 20 zetels gewoon nodig om een meerderheid te halen.
We hebben dan ook geen Jodenprobleem in Nederland. We hebben wel een Islamprobleem en een integratieprobleem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maak er Jodenprobleem van en je zit achter tralies.
Je mag ergens anders weer slachtoffer gaan uithangen. Je grootste tegenstander heeft de stekker eruit getrokken. Daarnaast maak jij in je slachtofferrol altijd de meest gore insinuaties.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, de moslims komen je halen. Misschien moet je ze opruimen.
Dat vind jij ja. Net als dat er mongolen zijn die ook vinden dat er een Jodenprobleem is.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
We hebben dan ook geen Jodenprobleem in Nederland. We hebben wel een moslimprobleem en een integratieprobleem.
Spreken in termen als moslimprobleem bevat al de meest gore insinuatie. Dan ben ne niet helemaal lekker in je bovenkamer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je mag ergens anders weer slachtoffer gaan uithangen. Je grootste tegenstander heeft de stekker eruit getrokken. Daarnaast maak jij in je slachtofferrol altijd de meest gore insinuaties.
Ik heb het gewijzigd naar Islam. Hoewel je ook kunt spreken over moslims, gezien we met veel aanhangers van de Islam een probleem hebben. Daar is een stuk meer data over te vinden dan een verzonnen Jodenprobleem.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. Net als dat er mongolen zijn die ook vinden dat er een Jodenprobleem is.
Als jij een probleem hebt met elke moslim, dan is dat inderdaad een moslimprobleem.
Inderdaad, we hebben geen problemen met IS reizigers, Mohammed B inclusief sympathisanten, uitwassen van Islamitisch onderwijs, antisemitisme en homohaat vanuit Islamitische hoek, vrouwenbesnijdenissen, onder druk staan van vvmu, apartheid in gebedsruimtes etc.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Spreken in termen als moslimprobleem bevat al de meest gore insinuatie. Dan ben ne niet helemaal lekker in je bovenkamer.
En bedenk dat een "witte vlucht" dit nog kan versnellen, mensen met geld die (aldanniet met tegenzin) vertrekken uit Nederland vanwege de onleefbaarheid die we zullen gaan ervaren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nep nieuws omdat ik het jaartal verkeerd had? Aah ja je hebt gelijk, er is niks aan de hand. Eigenlijk moeten we dus nog meer moslims hier hebben!
De horror..quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:15 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.bndestem.nl/v(...)er-te-worden-1478205
Timmermans stijgt in peilingen: klaar om premier te worden?
In de laatste peiling van Maurice de Hond staat Groenlinks-PVDA, de partij van Frans Timmermans, met een onzekerheidsmarge op de eerste plaats. Is hij klaar voor een eventueel premierschap?
(zie filmpje)
Dat je wel capabele bestuurders nodig hebt als je de dingen voor elkaar wil krijgen waar Wilders voor staat.quote:
Waarom? Erger dan Wilders kan het niet zijn.quote:
Je kan prima problemen vinden als je ze gaat zoeken. Als je mij aan kan geven dat zaken als criminaliteit e.d. ingegeven is door het moslim zijn, dan hoor ik dat graag.quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb het gewijzigd naar Islam. Hoewel je ook kunt spreken over moslims, gezien we met veel aanhangers van de Islam een probleem hebben. Daar is een stuk meer data over te vinden dan een verzonnen Jodenprobleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |