Nou nou.quote:
Kom hier dan.quote:
O fijnquote:Op woensdag 4 juni 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
vrijdag staking bij de ns lees ik. Geluk dat ik morgen al weg moet
quote:Het shopseizoen is geopend! Door al die pakketjes kan de bezorging iets langer duren.
Sorteren duurt wat langer, we nemen je pakket in de volgende bezorgronde mee.
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zondag iets besteld, zou er vandaag of morgen zijn. Ik check de voortgang, staat de bezorgdatum op 59 juni.
Dat is het grote mysterie, zal wel morgen zijn op zijn vroegstquote:
Hebben ze zomaar de maand 2x zo lang gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had zondag iets besteld, zou er vandaag of morgen zijn. Ik check de voortgang, staat de bezorgdatum op 59 juni.
Wow.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:01 schreef CherryLips het volgende:
wat moet je dan nu de hele dag doen?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het grote mysterie, zal wel morgen zijn op zijn vroegst
Extra zomerquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze zomaar de maand 2x zo lang gemaakt
Rondjes lopen? Eten?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat moet je dan nu de hele dag doen?
Ja dag.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
heb bedacht dat ik vandaag eens NIET thuis ga werken. En nu weet ik niet wat ik ga doen
quote:
Nee gewoon in Deventer. Maar wel opvallend veel losse centen binnen Nederland dit jaar ja. Al 3.quote:
Het is wel de KSC hier.quote:
Ik heb precies hetzelfde bedacht.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
heb bedacht dat ik vandaag eens NIET thuis ga werken. En nu weet ik niet wat ik ga doen
Het regentquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde bedacht.
Op kantoor werken?quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
Moet ik het menu nog bestuderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |