Dat denkenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar besef 1 ding. Hier gaat Nederland niet beter op worden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat Wilders uit de regering is gestapt. Linkse mensen lachen in hun vuistje.
Juist en het staat nu al een jaar volledig stil door dit wanbeleid, voordat we een nieuwe regering hebben ben je weer een flinke tijd bezig en sta je dus ook stilquote:Op woensdag 4 juni 2025 09:34 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben links en vind het kut dat broodnodig, concreet beleid wéér ontzettend lang op zich laat wachten, uit welke hoek het ook komt.
Altijd dat linkse en rechtse gezever. Niemand die zich bekommert om het complete plaatje; het land dat geleid moet worden![]()
Inderdaad. En dat allemaal omdat één individu zijn geluid naar de kiezer wilde horen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist en het staat nu al een jaar volledig stil door dit wanbeleid, voordat we een nieuwe regering hebben ben je weer een flinke tijd bezig en sta je dus ook stil
Kunnen jullie mooi nog woester worden op hoe links jullie altijd maar tegenwerkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:23 schreef Viesdik het volgende:
Rechts wordt alleen maar groter en groter net als in de rest van Europa.
Dus ze mogen nog een paar dagen lachen, totdat ze zien dat de PVV weer de grootste wordt, en JA21 + FvD er lekker veel NSC zeteltjes bijpakken...
Was dat ooit het doel van de regering?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik persoonlijk denk dat het niet veel uitmaakt, van de 10 verkiezingsbeloften van Wilders zijn er 15 gestrand.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed punt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was dat ooit het doel van de regering?
Duh, zelfs als de grootste partij door de rest wordt tegengewerkt (ook intern door bv de nsc) komt er niet veel klaar neequote:Op woensdag 4 juni 2025 11:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk dat het niet veel uitmaakt, van de 10 verkiezingsbeloften van Wilders zijn er 15 gestrand.
Ik begin eerlijk gezegd te geloven dat het allemaal een grote georkestreerde poppenkast is. Links, rechts, maakt allemaal geen dikke behaarde kut uit.quote:
Hier gaat NL beter van worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgens mij draait het land gewoon door alleen zonder allerlei verontrustende proefballonnetjes, gekonkel en gekissebis over gebruikte woordjes, emotioneel gelul in de waan van de dag en gelieg en bedrog van onze vertegenwoordigers in de 2e kamer.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Juist en het staat nu al een jaar volledig stil door dit wanbeleid, voordat we een nieuwe regering hebben ben je weer een flinke tijd bezig en sta je dus ook stil
België deed het (volgens lubach) beter in zijn/haar periode zonder regering dan in de periode met. Zoiets staat me in elk geval wel bij.quote:Op woensdag 4 juni 2025 20:41 schreef the-eye het volgende:
[..]
Volgens mij draait het land gewoon door alleen zonder allerlei verontrustende proefballonnetjes, gekonkel en gekissebis over gebruikte woordjes, emotioneel gelul in de waan van de dag en gelieg en bedrog van onze vertegenwoordigers in de 2e kamer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |