quote:Op woensdag 4 juni 2025 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent te mild. Mijn buurman die steeds te laat op z'n werk komt is een sukkel. Wilders staat daar ver boven.
Klopt, 'Buurman, wat doet u nu ?'quote:
PvdA moet gewoon weer zelfstandig worden, of in elk geval zonder de CPN.quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:48 schreef timmmmm het volgende:
Bontenbal komt er het beste uit.
Dilan en Timmermans gaan ordinair rollend over straat, Wilders gaat verongelijkt roepen en nog harder in de aanval en alle NSC en BBB stemmers keren weer terug op het oude nest; mensen gaan allemaal weer burgerlijk op het CDA stemmen.
Met dank aan de waardeloze politici Timmermans en Yesilgoz, Bontenbal lijkt ook wel het enige redelijke alternatief.
Het is voor de PvdA te hopen dat ze een goede politicus als boegbeeld krijgen, dan maken ze ook kans. Ik denk dat de VVD en de PVV niet meer mee gaan doen om de grootste te worden.
Kan een mod hier even ingrijpen en verplaatsen naar politiek ?quote:Op woensdag 4 juni 2025 17:48 schreef timmmmm het volgende:
Bontenbal komt er het beste uit.
Dilan en Timmermans gaan ordinair rollend over straat, Wilders gaat verongelijkt roepen en nog harder in de aanval en alle NSC en BBB stemmers keren weer terug op het oude nest; mensen gaan allemaal weer burgerlijk op het CDA stemmen.
Met dank aan de waardeloze politici Timmermans en Yesilgoz, Bontenbal lijkt ook wel het enige redelijke alternatief.
Het is voor de PvdA te hopen dat ze een goede politicus als boegbeeld krijgen, dan maken ze ook kans. Ik denk dat de VVD en de PVV niet meer mee gaan doen om de grootste te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |