quote:
Op donderdag 5 juni 2025 13:14 schreef LethalNinja het volgende:[..]
Ja green fire dragon heeft mij iets van 120 euro (eckte moneys) gekost maar het is het waard hoor. Ingame vrouwelijke characters worden zo nat dat het lijkt alsof ze een Niagra waterval beneden hebben. Mannelijke characters maken een buiging en geven mij kudo's en respect. Betekent gewoon dat ik komende weken weer even Schultenbrau bier moet drinken in plaats van Alfa of Grolsch.
Jouw level 95 Night Archer mag er ook zijn hoor. Bij de raid gisteren bij de Forgotten Swamps heb je het team weer goed ondersteund met je black arrows met critical + 25 %. Ook leuk datje nog wat extra loot had gevonden. Vanavond trouwens extra training ter voorbereiding van de "ALL WEEKEND RAID" we gaan morgen avond vanaf 2100 tot zondag nacht 03:00 non stop spelen.
quote:
Op donderdag 5 juni 2025 13:14 schreef LethalNinja het volgende:[..]
Ja green fire dragon heeft mij iets van 120 euro (eckte moneys) gekost maar het is het waard hoor. Ingame vrouwelijke characters worden zo nat dat het lijkt alsof ze een Niagra waterval beneden hebben. Mannelijke characters maken een buiging en geven mij kudo's en respect. Betekent gewoon dat ik komende weken weer even Schultenbrau bier moet drinken in plaats van Alfa of Grolsch.
Jouw level 95 Night Archer mag er ook zijn hoor. Bij de raid gisteren bij de Forgotten Swamps heb je het team weer goed ondersteund met je black arrows met critical + 25 %. Ook leuk datje nog wat extra loot had gevonden. Vanavond trouwens extra training ter voorbereiding van de "ALL WEEKEND RAID" we gaan morgen avond vanaf 2100 tot zondag nacht 03:00 non stop spelen.
Dat is echt goedkoop 120, sowieso ben je mega hard daar op de server. Jij bent ook gewoon een harde baas op de server. Er is weinig tegen jou in te brengen alleen sukkeltjes proberen dat.
Ik ga denk ik mijn healer weer spelen, maar dan gaat er toch geklaagd worden dat het te saai is, tank is niet meer nodig wanneer ik heal.
De night Archer ben ik wel zat, ik ben te sterk. Enige uitdaging die ik heb is een duel met jou, maar ja de rest is allemaal al besloten voordat ik duelleer.
Ik heb echt zin in de raids. Mensen klagen weg dat we doorgaan tot 03:00 ik vind juist dat we 07:00 hadden moeten doen. Maar goed we gaan gewoon nonstop raiden. Mijn tena broekjes zijn nu ook binnen. Ik moet alleen nog wat te eten regelen wat doe jij?